یک دقیقه بیشتر

راهنمای استفاده از پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ

راهنمای استفاده از پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ

راهنمای استفاده از پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان اسنپ در راستای تامین نیازهای کاربران راننده «پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ» را به شما عزیزان معرفی می‌کند. در این پرتال، کالاها و خدمات مورد نیاز شما کاربران راننده مانند لوازم یدکی خودرو با قیمت مناسب و تخفیف‌های طلایی قرار داده می‌شود که درواقع حراجی بزرگی است که همیشه پیشنهادها و تخفیف‌های طلایی در آن فعال است.

پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ، سامانه ارائه تخفیف‌های هفتگی کالاهای مورد نیاز کاربران راننده اسنپ است که انواع لوازم خودرویی با قیمت‌های باورنکردنی در آن ارائه می‌شود.

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که تخفیف‌های پرتال طلایی چه تفاوتی با تخفیف‌های تسهیلات معمول باشگاه رانندگان دارد؟

کالاهای ارائه شده در پرتال طلایی، برخلاف تسهیلات باشگاه مشتریان، در تعداد محدود و در زمان کوتاهی عرضه می‌شوند و مقدار این تخفیف‌ها بالاتر از تسهیلات معمول باشگاه رانندگان است. به این معنی که ممکن است برخی محصولات در پرتال طلایی، به مدت ۱ یا دو روز با تخفیف‌های بسیار بالا ارائه شوند ولی تعداد این محصولات محدود است و هر یک از کاربران راننده که زودتر درخواست خرید خود را ثبت کنند، شانس بالاتری برای دریافت آن دارند.

پرتال تخفیف‌های طلایی باشگاه رانندگان اسنپ چیست و چطور کار می‌کند؟

کاربران راننده اسنپ می‌توانند در پایان هرهفته (پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها)، تعدادی محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف‌هایی بالاتر از تخفیف‌های معمول تهیه کنند. قیمت‌های کالاهای موجود حتما شما را غافلگیر می‌کند!

شما می‌توانید با وارد شدن به پرتال، محصولات ارائه شده در استان محل فعالیت خود را مشاهده کنید و از میان آنها محصولات مورد نیاز خود را رزرو کنید.

توجه داشته باشید، محصولات دارای تخفیف به صورت محدود ارائه می‌شوند و اولویت دریافت تخفیف با کاربران راننده‌ای است که زودتر از دیگران درخواست خرید محصول را ثبت کرده باشند.

پس از ثبت درخواست، حداکثر طی یک روز کاری (۲۴ ساعت) پیامکی شامل اطلاعات لازم برای خرید محصول منتخب با تخفیف ارائه شده، برای شما ارسال می‌شود. در این پیامک نشانی و زمان مراجعه برای خرید محصول نیز آمده است. کافی است در تاریخ اعلام شده به فروشگاه مراجعه کرده و در ازای پرداخت مبلغی که در پرتال اعلام شده بود، کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

راهنمای مرحله به مرحله ثبت درخواست محصولات از پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ و نحوه خرید

پس از اعلام حراجی‌های هفتگی از شبکه‌های اجتماعی باشگاه رانندگان مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. این مراحل بسیار ساده است و پس از یک بار استفاده از پرتال طلایی در ذهن می‌مانند.

۱- ابتدا از لینک زیر وارد پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ شوید. همچنین می‌توانید از طریق سایت باشگاه رانندگان گزینه پرتال تخفیف‌های طلایی را انتخاب کنید:

۲- در پرتال، استان محل فعالیت خود را انتخاب کنید.

۳- حالا وارد صفحه محصولات می‌شوید، نگاهی سریع به محصولات موجود بیندازید و پس از انتخاب کالای مورد نظر دکمه ثبت درخواست را لمس کنید.

توجه داشته باشید به علت تعداد محدود کالاهای دارای تخفیف، سرعت عمل شما در ثبت درخواست اهمیت زیادی دارد. پس از این که محصولات ارائه شده به حدنصاب تعداد موجودی می‌رسند، فقط می‌توانید آنها را رزرو کنید. (درصورتیکه کاربران راننده‌ای که موفق به ثبت درخواست شده‌اند از خرید محصول منصرف شوند، با کاربران راننده‌ای که محصول را رزرو کرده‌اند تماس گرفته شده و شرایط خرید به آنها اعلام می‌شود)

نکته مهم:

کالاهای ارائه شده در هر هفته را فقط یک بار می‌توانید انتخاب کنید. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید روغن‌موتور بهران پیشتاز را انتخاب کنید، فقط یک عدد از آن برای هر کاربر راننده قابل ثبت برای خرید است.

۴- امیدواریم موفق شده باشید درخواست خرید محصولات مورد نظرتان را ثبت کنید. حالا منتظر بمانید تا حداکثر طی ۱ روز کاری پیامک تأیید و شرایط خرید محصول و مهلت انجام آن برای شما ارسال شود.

در پیامک تأیید ثبت درخواست، شرایط خرید محصول انتخابی برای شما ارسال می‌شود. اگر فروشگاه ارائه دهنده محصول، شرایط فروش آنلاین داشته باشد، آدرس وبسایت فروشگاه و کد تخفیف برای شما ارسال می‌شود و اگر نیاز به خرید حضوری باشد، نشانی و ساعات مراجعه برای شما ارسال می‌شود.

نکات مهم:

  • پس از دریافت پیامک تأیید ثبت درخواست خرید محصولات، مدت محدودی برای انجام خرید خود دارید. پس در مدت تعیین شده حتما به فروشگاه مراجعه کنید.
  • اگر پیامکی با این محتوا دریافت کردید که: «شما در لیست رزرو خرید محصول مورد نظر خود قرار گرفتید»، منتظر بمانید. چنانچه فرآیند تکمیل خرید از سوی کاربران راننده که زودتر از شما محصول را رزرو کرده‌اند انجام نشود، شرایط خرید و مهلت جدید برای شما توسط پیامک ارسال خواهد شد.

چه زمان‌هایی می‌توانیم از پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ استفاده کنیم؟

محصولات تخفیف‌دار جدید، هر آخر هفته یعنی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در پرتال قرار می‌گیرند. شما می‌توانید محصولات ارائه شده در استان محل فعالیت خود را مشاهده کرده و محصولات مورد نیاز را انتخاب و در صورت تمایل برای خرید آن را درخواست خود را ثبت کنید.

کدام دسته از کاربران راننده اسنپ می‌توانند از پرتال تخفیف‌های طلایی خرید کنند؟

پرتال تخفیف‌های طلایی اسنپ برای استفاده همه کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هیچ محدودیت و حدنصاب فعالیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

فقط توجه داشته باشید محصولاتِ دارای تخفیف به صورت محدود ارائه می‌شوند. بنابراین پس از اعلام تخفیف‌های هفتگی سریع به پرتال سر بزنید، فقط در چنین شرایطی است که شانس بالاتری برای ثبت درخواست خرید محصولات انتخابی خود خواهید داشت.

چطور از زمان ارائه تخفیف‌های پرتال تخفیف‌های طلایی مطلع شویم؟

تخفیف‌های هفتگی پرتال طلایی، فعلا پنجشنبه و جمعه هر هفته در دسترس هستند ولی ممکن است این زمان‌ها تغییر کند یا تعداد روزهای ارائه تخفیف‌ها بیشتر شوند.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، اولویت ثبت درخواست محصولات با کاربران راننده‌ای است که زودتر اقدام کنند؛

پس برای اینکه به‌هیچ وجه حراجی‌ها را ازدست ندهید و زمان کافی برای ثبت درخواست خرید محصولات مورد نظر داشته باشید، حتما شبکه‌های اجتماعی باشگاه رانندگان، یعنی تلگرام شهر خود و اینستاگرام باشگاه را دنبال کنید. پیش از آغاز کار حراج هفتگی، اطلاع‌رسانی از طریق این کانال‌ها انجام می‌شود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00