قوانین مورد نیاز رانندگان کامیون اسنپ‌باکس

قوانینی برای افزایش کیفیت سفرهای کاربران راننده کامیونت اسنپ‌باکس

تبدیل شدن به کاربر راننده حرفه‌ای اسنپ‌باکس، نیازمند رعایت قوانین ناوگان است. رعایت این موارد موجب می‌شود کاربر راننده درآمد بالاتری داشته باشد. دلیل دیگر اهمیت قوانین، ایجاد آرامش حین فعالیت است. چرا که تخطی از خطوط قرمز اسنپ منجر به مسدود شدن حساب کاربری و در مواردی قطع همکاری خواهد شد. در این مطلب در مورد قوانینی صحبت می‌کنیم که با رعایت آنها، می‌توانید تجربه فعالیت خوشایندی داشته باشید و درآمد بالاتری کسب کنید.

ویژگی‌های حرفه‌ای‌ها

وقت‌شناسی و تعهد از جمله مهمترین ویژگی‌های افراد حرفه‌ای در هر شغلی است. فعالیت در ناوگان اسنپ‌باکس نیز به دلیل اینکه عموم مشتریان بر اساس خدمات ارائه شده برنامه‌ریزی می‌کنند نیازمند توجه زیادی است در ادامه چند ویژگی حرفه‌ا‌ی‌ها را با هم مرور میکنیم. در ضمن توجه داشته باشید عدم رعایت هرکدام از این موارد منجر به مسدود شدن موقت یا دائم حسا‌ب‌کاربری راننده خواهد شد:

  • حتما خودتان شخصا و به‌موقع در محل بارگیری حاضر شوید.
  • باری که حمل می‌کنید امانت مشتریان به شماست. امانت‌دار باشید و بار را صحیح و سالم به مقصد برسانید.
  • در تمام مراحل انجام سفر از لحظه دریافت درخواست تا پایان، با صداقت با مشتریان تعامل داشته باشید.
  • در صورت بروز مشکل شخصا مداخله نکنید و حتما با مرکز پشتیبانی اسنپ‌باکس در تماس باشید.

نکته‌های مهم برای پیشگیری از مشکل

کاربران راننده خودروهای سنگین برای جابه‌جایی بار و اثاث می‌دانند که باید به تعداد کارگران مورد نیاز مشتریان که در اپلیکیشن به آن اشاره شده است توجه کنند. این تعداد با توجه به میزان بار از سوی مشتری درخواست داده می‌شود. عدم توجه به این موضوع می‌تواند عواقبی را به دنبال داشته باشد.

  • اگر تعداد کارگر همراه شما منطبق با درخواست مشتری در اپلیکیشن نباشد، هزینه ساعات اضافی برایتان در نظر گرفته نمی‌شود.
  • همچنین اگر بدون هماهنگی با مرکز تماس، بیش از تعداد درخواست شده کارگر با خود به مبدا ببرید، هزینه کارگر اضافه به شما تعلق نمی‌گیرد.
  • از دیگر ویژگی‌های کاربران حرفه‌ای عدم درخواست مبلغ بیشتر از چیزی است که در اپلیکیشن به عنوان کرایه درج شده است. در صورتی که لازم باشد بازنگری در هزینه انجام شود، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • در صورتی که تیم باربری در طول سفر به مرسولات خسارت وارد کند، باید بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهید و هزینه را بعد از اعلام پشتیبانی به مشتری پرداخت کنید. در صورتی که خسارت وارده به دلیل بسته‌بندی نامناسب مشتری باشد، خسارت بر عهده ی کاربر مشتری است.

مواردی که باید با پشتیبانی تماس بگیرید

اپلیکیشن اسنپ‌باکس حلقه‌ای برای اتصال کاربران درخواست‌کننده به کاربران راننده است بنابراین در بسیاری از موارد شما کاربران راننده نیازی به مذاکره با مسافران و درخواست‌کنندگان نخواهید داشت. برخی از مهمترین مواردی را که حتما باید با پشتیبانی مطرح کنید را در ادامه مرور می‌کنیم.

شماره تماس پشتیبانی

  • تماس با مشتریان پس از پایان سفر، خلاف قوانین اسنپ‌باکس است. در صورت تماس مشتری با شما برای جابه‌جایی مجدد بار حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.
  • در صورتی که مشتری رفتار مناسبی با شما نداشت از مشاجره و مداخله شخصی پرهیز کرده و با پشتیبانی اسنپ‌باکس تماس بگیرید.
  • در صورتی که پیش از انجام سفر خودروی شما دچار نقص فنی شده و نمی‌توانید برای انجام سفر به مبدا بروید حتما به پشتیبانی اطلاع دهید.

guest
19 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مهدی
مهدی
8 آبان 1400 20:35

سلام لطفا فعلا سازی کنید بخدا ۳ روزه بیکارم خیلی فشار زندگی میاد کار دیگه ای ندارم ممنون

19
0
لطفا دیدگاه خود را ثبت کنیدx
()
x