تبدیل شدن به کاربر راننده حرفهای اسنپباکس، نیازمند رعایت قوانین ناوگان است. رعایت این موارد موجب میشود کاربر راننده درآمد بالاتری داشته باشد. دلیل دیگر اهمیت قوانین، ایجاد آرامش حین فعالیت است. چرا که تخطی از خطوط قرمز اسنپ منجر به مسدود شدن حساب کاربری و در مواردی قطع همکاری خواهد شد. در این مطلب در مورد قوانینی صحبت میکنیم که با رعایت آنها، میتوانید تجربه فعالیت خوشایندی داشته باشید و درآمد بالاتری کسب کنید.
ویژگیهای حرفهایها
وقتشناسی و تعهد از جمله مهمترین ویژگیهای افراد حرفهای در هر شغلی است. فعالیت در ناوگان اسنپباکس نیز به دلیل اینکه عموم مشتریان بر اساس خدمات ارائه شده برنامهریزی میکنند نیازمند توجه زیادی است در ادامه چند ویژگی حرفهایها را با هم مرور میکنیم. در ضمن توجه داشته باشید عدم رعایت هرکدام از این موارد منجر به مسدود شدن موقت یا دائم حسابکاربری راننده خواهد شد:
- حتما خودتان شخصا و بهموقع در محل بارگیری حاضر شوید.
- باری که حمل میکنید امانت مشتریان به شماست. امانتدار باشید و بار را صحیح و سالم به مقصد برسانید.
- در تمام مراحل انجام سفر از لحظه دریافت درخواست تا پایان، با صداقت با مشتریان تعامل داشته باشید.
- در صورت بروز مشکل شخصا مداخله نکنید و حتما با مرکز پشتیبانی اسنپباکس در تماس باشید.
ثبت بهموقع مراحل سفر
ثبت بهموقع مراحل سفر از مهمترین قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ است و در صورت بروز مشکل در هر مرحله از سفر، کارشناسان پشتیبانی اسنپباکس میتوانند مساله را با سرعت بهتری پیگیری و رفع کنند.
ترتیب مراحل سفر در سفرهای سرویس اسبابکشی اسنپباکس به صورت زیر است:
- مشاهده درخواستهای سفر و جزئیات آن روی صفحه اپلیکیشن
- لمس گزینه «شروع درخواست» یک ساعت و نیم قبل از انجام سفر
- لمس گزینه «به مبدا رسیدم» پس از رسیدن به مبدا
- لمس گزینه «بسته را تحویل گرفتم» پس از بارگیری و دریافت مرسوله
- لمس گزینه «رسیدم به مقصد» پس از حضور در مقصد
- لمس گزینه «بار را تحویل دادم»، بعد از خالی کردن بار در مقصد و تحویل بار به مشتری
- گرفتن امضا از مشتری
نکتههای مهم برای پیشگیری از مشکل
کاربران راننده خودروهای سنگین برای جابهجایی بار و اثاث میدانند که باید به تعداد کارگران مورد نیاز مشتریان که در اپلیکیشن به آن اشاره شده است توجه کنند. این تعداد با توجه به میزان بار از سوی مشتری درخواست داده میشود. عدم توجه به این موضوع میتواند عواقبی را به دنبال داشته باشد.
- اگر تعداد کارگر همراه شما منطبق با درخواست مشتری در اپلیکیشن نباشد، هزینه ساعات اضافی برایتان در نظر گرفته نمیشود.
- همچنین اگر بدون هماهنگی با مرکز تماس، بیش از تعداد درخواست شده کارگر با خود به مبدا ببرید، هزینه کارگر اضافه به شما تعلق نمیگیرد.
- از دیگر ویژگیهای کاربران حرفهای عدم درخواست مبلغ بیشتر از چیزی است که در اپلیکیشن به عنوان کرایه درج شده است. در صورتی که لازم باشد بازنگری در هزینه انجام شود، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.
- در صورتی که تیم باربری در طول سفر به مرسولات خسارت وارد کند، باید بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهید و هزینه را بعد از اعلام پشتیبانی به مشتری پرداخت کنید. در صورتی که خسارت وارده به دلیل بستهبندی نامناسب مشتری باشد، خسارت بر عهده ی کاربر مشتری است.
مواردی که باید با پشتیبانی تماس بگیرید
اپلیکیشن اسنپباکس حلقهای برای اتصال کاربران درخواستکننده به کاربران راننده است بنابراین در بسیاری از موارد شما کاربران راننده نیازی به مذاکره با مسافران و درخواستکنندگان نخواهید داشت. برخی از مهمترین مواردی را که حتما باید با پشتیبانی مطرح کنید را در ادامه مرور میکنیم.
شماره تماس پشتیبانی
- تماس با مشتریان پس از پایان سفر، خلاف قوانین اسنپباکس است. در صورت تماس مشتری با شما برای جابهجایی مجدد بار حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.
- در صورتی که مشتری رفتار مناسبی با شما نداشت از مشاجره و مداخله شخصی پرهیز کرده و با پشتیبانی اسنپباکس تماس بگیرید.
- در صورتی که پیش از انجام سفر خودروی شما دچار نقص فنی شده و نمیتوانید برای انجام سفر به مبدا بروید حتما به پشتیبانی اطلاع دهید.
سیروس حاتمی
سلام بنده ۷ماه اسنب مشغولم سوخت واریز نشده چه کار کنم
متوجه شدم ممنون
اسنپ خیلی عالی
مسافر بری هر کجا باشید
میخام ببینم چطور ورچسب تبلیغاتی اسنپ بزنم روی ماشین
توجه شدم
سلام خسته نباشیدحساب کاربری من بسته شده لطف میکنید پیگیری کنید
اسنپ بابکس به کاربرمن اضافه شود
من میخام از اسنپ باکس موتور ب اسنپ باکس وانت بار منتقل بشم چندبارم غیرحضوری انلاین اقدام کردم اخرین بار ثبت شد پیام برام اومد ک درخواست شما ثبت و پس از برسی درچندروز آینده برای شما فعال خواهد شد العان ۴روز گزشته اما هیچ اتفاقی نیوفتاد دلیلش چیه
من باید چیکار کنم
نمیدونم چرا پشتیبانی اینقدر ضعیفه
متوجه شدم
سلام بالای ده بار ازمون دادم ولی وصل نشدم خواهش میکنم پیگیری کنید بخدا بیکارم مریض درخانه دارم نیاز به این کار دارم
قیمت ها را با تورم روز بزارید واقعا کفاف نمی دهد به زندگی با کرایه خانه و خرج بچهها تورا خدا ببخشید کارشناسی دقیق روی قیمت ماشین و کارگر اثاث کشی انجام شود واقعا کار سنگین و طاقت فرسا هستش نه بیمه داریم سخت تر ین کار اثاث کشی خدمات باربری است
اسنپ باکس رانندگان کامیون باربری خیلی خیلی خوبه قرعه کشی برای راننده کامیون ها هم بزارید خیلی خیلی اذیت میشوند واقعا مظلوم هستن ممنونم از شما تشکر میکنم خدا نگهدارتان باشد
توروخدامنومسدودکردیدتورخدا حسابموبازکنیدخانومم بارداره مستاجرم دوتابچه دارث کخ
عالیه
۳هفته میشه مسدودم بیکارم هستم
با سلام زمانی که سفر ازطرف مشتری کنسل میشود باید کنسلی به راننده پرداخت شود که درقوانین جدید اسنپ این اتفاق نمی افتد😔
سلام،،بار کم برام میاد،همش زیر یک میلیون هستش،،باری که بالای ۱ میلیون باشه،،تا میخوام رزرو کنم،نمیشه،،میزنه سفارشو نمیتونی بگیری،،لطفا کمکم کنید،،ایراد از کجاس؟؟؟؟؟؟
رنامه خوبه ولی بروز نیست
متوجه شدم
متوجه شدم مگه بعدکار چند سال بخاطرچه مشکلی حساب مسدود میکنید دو هفته
سلام خدمت شما من در کل ۳ روز راننده اسنپ بودم خواهش میکنم مسدودی منو درست کنید.من اگاهی نداشتم حاضرم جریمه دو برابری بدم.زیر فشار زندگی کم اوردم.اخه تو سه روز سو استفاده نکردم بلد نبودم خواهشن یک فرصت دیگه بدین
سلام لطفا حساب کاربری من مسدود شده لطف کنید بازش کنید
متوجه شدم
واقعا دست اندر کاران اسنپ وجدان ندارن قبل از هر اقدامی پیامک بدهند تاقبل از بیکار شد ن راننده فکری بکند ۳روزه بیکارم
عالیه
جرا مسدود شدم
خیلز هم خوب ❤
خواهش میکنم از مسدود در بیارید تو این شرایط ۳ روز بیکاری میدونی یعنی چی دیگه دارم شرمنده زن و بچه ام میشم🙏⚘❤🙏❤⚘🙏❤⚘🙏🙏🙏🙏
متوجه شدم
سلام چرا از محدودیت در نمیام
میخواهم مشخصات خودرو جدیدم وارد کنم
سلام.
جهت مسدود شدن موقت توضیح دهید با راهکارهای آن ممنون
سلام عالی بود
سلام من حسابم برای سفته مسدود شده سفته رو هم بردم تقدیم کردم تورو خدا وصل کنید دیگه اسنپ شغل دوم ماست که اگر احتیاج نداشتیم چرا باید اینکارو میکردیم .
عادل مسدود شدم علتش بدونم خوب میشه ممنون
باسلام من ماشینم نقص فنی هم زده تقاضای کمک دارم چون خرج ماشینم زیاده ندارم
سلام مدت ۱۰ روز است حساب کاربری من به علت نقص مدارک مسدود میباشد باپشتیبانی صحبت کردم اما هنوز کسی برای دریافت مدارک مراجعه نکرده وازطریق انلاین ارسال کردن مدارک هم هیچ اتفاقی رخ نداده چکارباید کرد
سلام لطفن حسابمو فعالسازی کنید
شقلدیگه ای ندارم
سلام من برای گاز سور کردن ماشینم از طریق اسنپ چکار باید بکنم رفتمرمحل گاسوز کردن گفتن اگه از اسنپ معرفی بشین یک روزه میبندن لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام وخسته نباشید بنده راننده اسنپ که ازبنده عدم احتیاد خواسته بودید راهم انجام دادیم الان چه کاری کنیم ممنون ازشما
سلام لطفا فعلا سازی کنید بخدا ۳ روزه بیکارم خیلی فشار زندگی میاد کار دیگه ای ندارم ممنون
ظچ
درمورد قیمت ها با راننده ها مشورت کنید تا مشکلات با مشتری کم شود راننده کامیون ها چون علمی کار انجام میدهند خبره تر و پخته ترند تجربههای بیشتری دارند استفاده کنید از نظر های راننده کامیون های باربری
باسلام عرض ادب و احترام خدمت شما دستاندرکارند لطفا ممنونم میشم که کلیه نکات مهم را به مشتریان توضیح دهید از کسانی که در این کار تجربههای بیشتری دارند استفاده کنید کمک کنید تا مشتریهای بیشتری جذب اسنپ باکس شود تبلیغ شما به پایین بودن قیمت نیست چون شما به اندازه کافی تبلیغات کردی؟
سلام .ماخودمون کم کم 10سال سال سابقه ای کار داریم بعدشم شما چرا آپدیت ماشین 300تومن میزنید الان خیابون به خیابون زیر 400سرویس دهی نداریم ،یا هزینه کارگران مونده به طبقات نه اینکه 5به سوم 110تومان لطفاً قیمت ها را درست کنید ماهم با کمال میل کار کنیم
قیمت ها خوب وبصرفه باشه من هرچی سرویس باشه میرم
خوب بود …عالی بود..هرچی بگین بود
مرسی
ممنون
چرا با تکمیل مدارک ثبت نام هنوز نمیتوانم وارد برنامه بشوم ودرخواست بار داشته باشم تا شروع به کار کنم اگر فعال نمیشود کلا حذف کنم الان داره دو ماه میشه
عالی بود
ممنون
سلام خسته نباشید لطفا فعال سازی بکنید من با اسنپ کارمیکنم خرج خانواده میدم لطفا فعال سازی کنید متشکرم
قسط زیادی دارم حقوقم مکفی نیست
خوب
سلام لطفا فعال بکنید من خرج خانواده وبیکارم من نیازدارم متشکرم احدپور
محسن مظاهری خیلی خوب
واقغان عالی
خیلی سوال پیح الکی داره اسنب
خیلی عالی بود آموزشی که دادید ممنون اینها که گفتیم رعایت کنیم بهم درخواستی سفرمیدهید
چگونه راننده دوم چه اقدامتی انجام دهد
خیلی آموزنده وکامل بود. باتشکر