خدمات غیرحضوری

ابتدا با توجه به دسته‌بندی‌ها، مطالب مربوط به موضوع موردنظرتان را مطالعه کنید و اگر همچنان پاسخ سؤالتان را نیافتید، از بخش ثبت درخواست پشتیبانی، سؤالتان را ثبت کنید.

برای ثبت درخواست درباره موضوعات زیر، روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» بزنید.

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه
    (کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
ثبـت درخـواست پشتیبـانی

درصورتی که به شماره همراهتان دسترسی ندارید و کد برایتان ارسال نمی‌شود، لازم است به صورت حضوری به دفاتر خدمات اسنپ در شهرتان مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا