اگر با شرایطی مواجه شدید که مسافر وسیلهای در خودرویتان جا گذاشته بود، لازم است موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتیکه وسیلهای جامانده باشد، در داخل اپلیکیشن راننده، با انتخاب سفری که مسافر در آن وسیله ای جا گذاشته تیکت ثبت کنید.
برای مشاهده روش ثبت تیکت در بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن روی لینک زیر بزنید.
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
اسنپ خیلی عالی و مطمعن و امن هستش
سلام واقعا کرایهها کم است