آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکساسنپ باکسامکانات اپلیکیشن

فعال شدن قابلیت تماس امن در سفرهای اسنپ‌باکس

قابلیت تماس امن یا همان پنهان‌سازی شماره در سفرهای اسنپ‌باکس فعال شد.

این قابلیت به مشتریان و کاربران موتورسوار اجازه می‌دهد برای امنیت بیشتر، هنگام تماس، از شماره تلفن واسط اسنپ‌باکس استفاده کنند. بنابراین اگر شماره 02196862000 یا 02191039002 را روی گوشی تلفن همراه خود دریافت کردید، نگران نباشید. مشتری درخواست‌کننده تماس گرفته و  شماره واسط اسنپ‌باکس روی گوشی شما نمایش داده می‌شود. علاوه بر این در صورتی که با شماره 02196862001 روبرو شدید نیز بدانید که مشتری تحویل گیرنده در مقصد با شما تماس گرفته است. پس آن را به عنوان شماره واسط اسنپ‌باکس به یاد داشته باشید و حتما به تماس پاسخ دهید.

توجه داشته باشید که مشتریان با شماره‌های 02196862000 یا 02191039002 و 02196862001 فقط هنگام سفر با شما تماس می‌گیرند و خارج از زمان سفر، امکان برقراری با این شماره وجود ندارد. همچنین همکاران ما در اسنپ با این شماره‌ها با شما تماس نمی‌گیرند و شماره پشتیبانی اسنپ‌باکس 02196642 است.

در نظر داشته باشید که شما فقط با شماره موبایل اسنپ‌باکسی‌تان (شماره‌ای که با آن در اسنپ‌باکس ثبت‌نام کردید) می‌توانید با مشتریانی که این قابلیت را فعال کرده‌اند تماس بگیرید.


در نظر داشته باشید اگر قصد تماس با فرستنده یا گیرنده مرسوله را دارید لازم است با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

برای تماس با فرستنده:

برای تماس با گیرنده:

فعال‌سازی قابلیت تماس امن و استفاده از شماره‌ی واسط، برای افزایش امنیت شما و مشتریان طراحی شده است. با فعال‌سازی این قابلیت حریم خصوصی مشتریان و موتورسواران و رانندگان اسنپ‌باکس حفظ می‌شود. با استفاده از قابلیت تماس امن مطمئن خواهید بود که از اطلاعات شخصی شما حفاظت می‌شود. این قابلیت هم برای شما کاربران موتورسوار و راننده اطمینان‌بخش است و هم مشتریان حس بهتری خواهند داشت.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (107 دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشیدببخشید من متوجه نشدم، برای تماس با فرستنده یا گیرنده فقط همین 2 شماره که اعلام شده شماره گیری کنیم یا اینکه شماره های ثبت شده اونها هم باید شماره گیری بکنیم، اگه ویدیو اموزشی برای این موضوع بود عالی میشد

  2. چشم من نمیدانستم از این بعد همون کارکه. شما میفرماید انجام میشه

  3. سلام عرض خسته نباشیداسنپ من غیرفعال شده نمیدونم چرالطفاازادکنین من بااین شغل خرج خانواده میدم تشکرفروان🙏🙏🙏

  4. سلام من توی این فعالیت دارم گو شیمو عوض کردم لطفاً لینگشو برام بفرستید

  5. باعرض سلام و خسته نباشید . اگر در اپلیکیشن اسنپ باکس هم مانند اسنپ سواری گزینه چت بامشتری قرار داده شود بسیار کاربردی هست و هم موجب کاهش هزینه تماس موبایل و راحتی رانندگان میشود و برای مشتری هم گزینه جذابی میباشد . ممنون

  6. اگربراتون مقدوربودسفرهای رزوی و بیرون ازشهراگراضافه کنید خیلی خوبه مثل ماکسیم

  7. هیچ خدمات خودرویی دراستان یزد وجودندارد..دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. خدمات خودرویی دراستان یزد..وجود ندارد.؟؟؟؟؟دلیلش چیه؟؟؟؟؟

  9. حسبم‌بسته‌شده‌الان‌دو‌هفته‌شده‌کاری‌هم‌نتونستم‌بکنم‌راهنمایی‌بیشتر‌دارم‌خیلی‌ممنونم

  10. سلام وقت برنام مسدودبابت خسارت اسنپ خیلی ضعیف نه به مدیرت دست یابی دارم نه کاری ازدست پشتیبانی برمیاد برام انجام بده متاسفم اسنپ بااین همه عظمت انقدرضعیف یک هفته است شماره حساب بدهد مگن متاسفانه به شکایت دسترسی نداریم

  11. حساب کادبریم مسدود شده حالا چه خاکی بریزم سرم. با پشتبانی هم تماس داشتم به این لینک منو هدایت کرد من خرج دوتا خونه رو میدما

  12. سلام من خط اسنپ دزدیدن با گوشی چجوری باید شماره اسنپو عوض کنم

  13. من راننده اسنپ هستم میخوام شماره تلفن بنده به طرف نره چکار باید کرد

  14. سلام وقت بخیر ببخشید چرا شماره شبا رو واردمیکنم خطا میزنه وارد نمیشه درضمن بنده بوشهرهستم

  15. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید به نظر من اگه فامیل مشخص نشه حریم خصوصی رانندگان اسنپ بیشتر حفظ میشه مثلا یه گزینه تو نرم افزار قسمت مشخصات قرار بدید که هر کی خواست فامیلشو مخفی کنه چون بنظر من لزومی نداره فامیل راننده اسنپ باکس مشخص بشه خیلی ممنون

  16. باسلام خدمت تمام همکاران گرامی خیلی خوب شده خداکنه همینطورروزبه روز بهتر بشه

  17. واقعااسنپ هیچ ارزشی برای پرسنل راننده.قائل نمیشود.من۲ماهه دستم ارمچ قطع شده.وخیلی تماس گرفتم.آخرش هیچی که هیچی…اسنپ نیزماننددولت.رنگی است🥺🥺🥺💔💔💔💔💯💯💯

  18. سلام خسته نباشید ببخشید بدموقه مزاحم شدم خواستم بدونم به چه علتی حساب کاربری منو حضوکردید علتشو بهم بگید ممنون میشم من چه خطای کردم که امتیازه منومنفی دادید بامسافربدرفتاری کردم که نکردم حالا خواستم بدونم ایادیگه هیچ راهی نداره منو به ناوگان رانندگان برگردم یانه ممنون میشم یه کمکی بکنید

  19. موتورم به سرقت بردن تازه دو روز پیدا کردم حالا میخوام بر م از پارکینگ در بیارم بیمه نداره برای تخفیف بیمه میخوام استفاده کنم

  20. سلام خسته نباشی برای بیمه موتور به کدام بیمه مراجع کنم چون موتورم بیمه اش تمام شده

  21. با سلام ببخشید مشکلم رو اینجا میگم چون جای دیگه امکانش نیست من مسدود شدم به علت کرونا وای الان ۱۵ روزه رد شده و مشکلی ندارم نامه پزشک هم دارم

    1. ازوقتی این شکلی شده ارتباط با مشتری خیلی سخت شده اگه سیمکارتت شارژ نداشته باشه که دیگه واویلا میشه هر از گاهی هم اصلا به مشتری وصل نمیشی اگه مثل اولش بشه خیلی خوبه این طرح تون اصلا بدرد نمیخوره و افتضاحه

  22. سلام..عالیه..ولی میشه گفت داشتن شماره طرفین هم،باعث عدم اطمینان و ایجاد مشکلی نمیکنه..

  23. باسلام میخواستم بدونم این چند مقصد که درخواست میشه واسه ما قیمت کل میخوره یا نه هرمقصد=مبلغ که ذکر میشه..
    خیلی ممنون
    درصد کمیسیونم اگه یکم کاهش میدادین عالی بود…😊
    باتشکر

  24. سلام وقت بخیر
    ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و تدابیر بهینه ای که اندیشمندانه صورت می پذیرد .
    س : آیا “تماس امن” برای رانندگان و مسافران در ناوگان حمل و نقل مسافران قابل دریافت و انجام می باشد؟؟
    متشکرم : حسینی نژاد

    1. خیلی خوب هست این تماسها مجانی هستن برای راننده یا نه بعدش هم یک بار فعال کنیم برای همه سفرها کافیه یا اینکه برای هر سفر باید فعال کنی یکی هم میتونی برای بعضی سفرها فعال کنی و برای بعضی خا غیر فعال متشکرم

  25. سلام آیا این قابلیت برای کاربران اسنپ اکو قابل استفاده هست ؟.

  26. بسیار عالی این روش حریم خصوصی مشتری ورانندگان را حفظ میکند واز سوءتفاهم های بعدی جلوگیری میکند باتشکراز مدیریت‌رسانه ای اسنپ

  27. این شماره ی امن اصلا چیز جالبی نیست من کارت خان ندارم۳ روز پیش بسته بردم شماره کارت دادم ب طرف همین جور داره کرایه رو می ریزه

    1. محمد جان،

      دریافت کرایه به صورت انتقال کارت به کارت خلاف قوانین اسنپه. شیوه پرداخت قانونی در اسنپ به صورت نقدی و اعتباری از طریق اپلیکیشن اسنپ هست.

  28. سلام،خیلی ممنون،عالی شد،دیگه خیالم از هرجهت راحته،بازم ممنون،

  29. بنظرم قابلیت تماس امن خیلی خیلی خوبه، من از این قابلیت خوشم اومد خوبه امیدوارم دچار مشکل و ارور و خطا نشه و درست کار کنه.
    سپاس از مدیریت و پشتیبانی عزیز.
    تندرست و کامروا باشید.

  30. با سلام و احترام من راننده اسنپ باکس هستم بسیاری از مواقع پیش می اید که مشتری میگوید شماره کارت خود را بفرست تا کرایه را واریز کنم اونوقت باید چیکار کنیم؟؟؟؟؟

    1. مهدی جان

      انتقال کارت به کارت خلاف قوانین اسنپ هست. شیوه پرداخت در اسنپ به صورت نقدی یا اعتباری از طریق اپلیکیشن هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا