
کاربران راننده اسنپ گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز دارند. برای رفع این نیاز، روشهای مختلفی وجود دارد که هرکدام بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب، با نحوه ثبت درخواست پشتیبانی در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ آشنا میشویم.
معرفی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده بهصورت آنلاین از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از سرویس خدمات غیر حضوری استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه (کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
چگونه در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ، درخواست ثبت کنیم؟
۱- در صفحه اول سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش خدمات غیرحضوری را لمس کرده یا مستقیم از طریق لینک https://club.snapp.ir/online_support وارد صفحه ثبت درخواست پشتیبانی شوید.


۲- در صفحه خدمات غیرحضوری، گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» را لمس کرده و در صفحهای که باز میشود شمارهتلفن اسنپی (شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید. درصورتیکه قبلاً در این بخش ثبتنام نکردهاید گزینه «ثبتنام» را لمس کرده و اطلاعات خواستهشده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل اسنپی و استان محل فعالیت خود را وارد کنید و گزینه ثبتنام را لمس کنید.
اگر قبلاً در بخش خدمات غیرحضوری ثبتنام کردهاید، گزینه «ورود» را لمس کنید و رمز یکبار مصرفی که برایتان پیامک شده را وارد کنید.


۳- در صفحه درخواستها، گزینه «ثبت درخواست جدید» را لمس کرده و در صفحهای که باز میشود از قسمت موضوع، عنوان موردنظر خود را انتخاب کنید.


۴- موضوع مشکل خود را بهطور صحیح انتخاب کنید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند سریعتر به درخواست شما رسیدگی کنند. در قسمت «توضیح»، درخواست خود را بهصورت مختصر شرح دهید.
دقت داشته باشید برای هر مشکل باید درخواست جداگانه ثبت کنید و در یک درخواست چند مشکل را شرح ندهید.
در صورتی که مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.


۵- پس از بارگذاری تصاویر، دکمه ثبت را لمس کنید. درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی و نتیجه از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
چگونه از نتیجه درخواست خود مطلع شویم؟
کارشناسان پشتیبانی درخواست های ثبتشده را بررسی کرده و تا ۲ روز کاری نتیجه درخواست را از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. دقت داشته باشید اگر درخواست خود را روز چهارشنبه ثبت کنید، رسیدگی به درخواست شما تا روز یکشنبه به طول خواهد انجامید.
درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی میشود و درصورتیکه نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید و بعدازاین مدت درخواست بهصورت خودکار بسته میشود.
نکات مهم ثبت درخواست پشتیبانی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
- برای ثبت درخواست حتما شماره تماس اسنپی ( شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید.
- برای هر مشکل، درخواست جداگانه ثبت کنید.
- موضوعاتی که قبلا برایشان درخواست ثبت کردهاید تا زمانی که درخواست بسته نشده باشد، در فهرست موضوعات نمایش داده نمیشوند.
- اگر مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.
- درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی میشود و درصورتیکه نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید.




سلام از محبت تمامی کارمندان اسنپ باکس خیلی خوبه که اکثر خدمات را آنلاین و غیر حضور انجام میدهید…سپاس از همه شماها
سلام از محبت تمامی کارمندان اسنپ باکس خیلی خوبه که اکثر خدمات را آنلاین و غیر حضور انجام میدهید…سپاس از همه شماها
برای حذف حساب کاربری باید کدوم مشکل رو انتخاب کنیم
برای حذف حساب کاربری باید کدوم مشکل رو انتخاب کنیم
سلام وقت بخیر من درخواست نقص مدارک دادم.اما پیامک برام نیومده درخواست هم بسته شده و در درخواست های جدید نمایش داده میشود این به چه معناست ؟
سلام وقت بخیر من درخواست نقص مدارک دادم.اما پیامک برام نیومده درخواست هم بسته شده و در درخواست های جدید نمایش داده میشود این به چه معناست ؟
چطور عکس پروفایلم عوضش کنم؟
موقع ثبت نام باعینک عکس سلفی گرفتم
با سلام و وقت بخیر
یحیی عزیز وارد اپلیکیشنتان شده روی سه خط بالا بزنید و اطلاعات کاربری را انتخاب کنید. در این صفحه روی شکل قلم که کنار عکس پروفایل قرار داره بزنید و عکس سلفی بگیرید و ارسال کنید.
روی لینک زیر بزنید و مراحل رو به صورت تصویری مشاهده کنید.
https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/change-profile-picture-driver-snapp/
چطور عکس پروفایلم عوضش کنم؟
موقع ثبت نام باعینک عکس سلفی گرفتم
با سلام و وقت بخیر
یحیی عزیز وارد اپلیکیشنتان شده روی سه خط بالا بزنید و اطلاعات کاربری را انتخاب کنید. در این صفحه روی شکل قلم که کنار عکس پروفایل قرار داره بزنید و عکس سلفی بگیرید و ارسال کنید.
روی لینک زیر بزنید و مراحل رو به صورت تصویری مشاهده کنید.
https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/change-profile-picture-driver-snapp/
باید موقع عکس سلفی آگاهی بهم داده میشد که عکس سلفی بدون عینک باشه
۴روز روز باید صبر کنم تا تاییده ام بیاد
عکس سلفیم هم با عینکه
چکار کنم؟
پنجشنبه ثبت نام کردم ویک هفته مجدد باید درصف انتظار باشم واسه تایید؟
باید موقع عکس سلفی آگاهی بهم داده میشد که عکس سلفی بدون عینک باشه
۴روز روز باید صبر کنم تا تاییده ام بیاد
عکس سلفیم هم با عینکه
چکار کنم؟
پنجشنبه ثبت نام کردم ویک هفته مجدد باید درصف انتظار باشم واسه تایید؟