
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام وقت بخیر من ماشین عوض کردم ولی هنوز کارت ماشین هنوز برایم ارسال نشده وکپی برابر اصل سند بارگذاری میکنم ولی باز رد میکنند و ماشین در رهن میباشد میشه راهنمایی کنید ممنون
سلام محمدرضا عزیز،لطفا برای تغییر مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام وقت بخیر من ماشین عوض کردم ولی هنوز کارت ماشین هنوز برایم ارسال نشده وکپی برابر اصل سند بارگذاری میکنم ولی باز رد میکنند و ماشین در رهن میباشد میشه راهنمایی کنید ممنون
سلام محمدرضا عزیز،لطفا برای تغییر مشخصات وسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام
من یک هفته پیش تغییر کاربری از سواری به وانت داشتم ولی از آنموقع تا حالا درخواستی برایم ارسال نمیشه
لطفا پیگیری کنید.
سلام اکبر عزیز حساب کاربری شما فعال است و میتوانید فعالیت کنید
موفق باشید.
سلام
من یک هفته پیش تغییر کاربری از سواری به وانت داشتم ولی از آنموقع تا حالا درخواستی برایم ارسال نمیشه
لطفا پیگیری کنید.
سلام اکبر عزیز حساب کاربری شما فعال است و میتوانید فعالیت کنید
موفق باشید.
سلام.بعد از مدتی دوباره میخوام فعالیتم رو شروع کنم،اما هم ماشینم تغییر کرده هم شماره موبایلی که قبلا ثبت نام کرده بودم تغییر کرده. چطور باید وارد حساب کاربریم بشم؟
سلام محمد عزیز
اگر به شماره موبایل قبلی دسترسی ندارید باید همراه با کارت شناسایی به دفتر اسنپ شهرتان مراجعه کنید
موفق باشید
سلام.بعد از مدتی دوباره میخوام فعالیتم رو شروع کنم،اما هم ماشینم تغییر کرده هم شماره موبایلی که قبلا ثبت نام کرده بودم تغییر کرده. چطور باید وارد حساب کاربریم بشم؟
سلام محمد عزیز
اگر به شماره موبایل قبلی دسترسی ندارید باید همراه با کارت شناسایی به دفتر اسنپ شهرتان مراجعه کنید
موفق باشید
سلام وقت بخیر
ما آزمایشگاه تشخیص پزشکی هستیم و درخواست همکاری با اسنپ را در طول سه ماه گذشته چندین بار ثبت کردم اما هیچ کس جوابی به ما نداد. شماره یا مکانی هست حضوری مراجعه کنیم تا زودتر بتونیم با شما همکاری داشته باشیم؟
سلام رضا عزیز
لطفا داخل گوگل ادرس دفتر اسنپ شهرتان را سرچ کنید و به صورت حضوری برای بیان درخواستتان اقدام کنید و یا با شماره ی ۱۵۵۱ تماس بگیرید
موفق باشید
سلام وقت بخیر
ما آزمایشگاه تشخیص پزشکی هستیم و درخواست همکاری با اسنپ را در طول سه ماه گذشته چندین بار ثبت کردم اما هیچ کس جوابی به ما نداد. شماره یا مکانی هست حضوری مراجعه کنیم تا زودتر بتونیم با شما همکاری داشته باشیم؟
سلام رضا عزیز
لطفا داخل گوگل ادرس دفتر اسنپ شهرتان را سرچ کنید و به صورت حضوری برای بیان درخواستتان اقدام کنید و یا با شماره ی ۱۵۵۱ تماس بگیرید
موفق باشید
سلام خسته نباشید من قبلاً تو مشهد فعالیت میکردم الان برای ادامه زندگی آمدم رامسر متاسفانه سفارشات اسنپ فود یا باکس برام نمیاد لطفا راهنمایی ام کنید با تشکر
سلام ابراهیم عزیز
لطفا برای تغییر اطلاعات کاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام خسته نباشید من قبلاً تو مشهد فعالیت میکردم الان برای ادامه زندگی آمدم رامسر متاسفانه سفارشات اسنپ فود یا باکس برام نمیاد لطفا راهنمایی ام کنید با تشکر
سلام ابراهیم عزیز
لطفا برای تغییر اطلاعات کاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/