آموزش رانندگان اسنپ

راهکارهای افزایش درآمد ویژه کاربران راننده پاره‌وقت

بسیاری از کاربران راننده، فعالیت در ناوگان اسنپ را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده‌اند. فعالیت در ناوگان اسنپ علاوه‌بر کسب درآمد، مزایا و تسهیلات متعددی برای کاربران راننده دارد.

اگر شما هم در دسته‌ی کاربران راننده پاره‌وقت قرار دارید، احتمالا این سوال در ذهن‌تان ایجاد شده است، که چگونه درآمد بیشتری کسب کنید. برای آشنایی با راهکارهای موثری که می‌تواند، سبب افزایش چشم‌گیر درآمد شما بشود، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

۱. استفاده از مقصد منتخب

اگر روزانه مسافت زیادی از خانه تا محل کار طی می‌کنید، استفاده از قابلیت «مقصد منتخب» را به شما توصیه می‌کنیم. بدین ترتیب هنگام صبح، فقط سفرهایی در محدوده محل کار خود دریافت می‌کنید و عصر موقع بازگشت به منزل نیز سفرهایی در محدوده محل سکونت خود دریافت خواهید کرد. بنابراین علاوه‌بر کسب درآمد، گامی نیز جهت کم کردن آلودگی و آلاینده‌های هوا برداشته‌اید.

۲. هوشمندانه سفر کنید!

صبح‌ها هنگامی که کاربران مسافر به محل کار خود می‌روند و عصرها هنگام بازگشت افراد از محل کار، زمان‌های طلایی فعالیت در اسنپ است. در این بازه‌ی زمانی به دلیل وحود ترافیک هزینه‌ی سفرها افزایش دارند. با فعالیت در این بازه زمانی، درآمد قابل توجهی کسب خواهید کرد.

به‌طور کلی زمان مهم‌ترین فاکتور، دریافت سفر است. به‌طور مثال روزهای جمعه در اطراف مراکز تفریحی سفرهای بیشتری دریافت خواهید کرد یا شب‌ها در اطراف مناطق مسکونی، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری شانس بیشتری برای دریافت سفر خواهید داشت.

۳. بهره‌مندی از سهمیه بنزین

سهمیه‌بندی سوخت و افزایش قیمت بنزین در آبان ماه سال ۱۳۹۸، برای بسیاری از کاربران نگران کننده بود. با پیگیری‌های اسنپ و همکاری شرکت ملی نفت، سهمیه‌ای برای کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است. امکان بهره‌مندی از این سهمیه برای کاربران پاره‌وقت نیز مهیا است.

اگر پیمایش سفرهای اسنپی شما در ماه بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد، مشمول دریافت سهمیه سوخت خواهید بود. بنابراین کافی است در طول هفته چندین سفر اسنپی انجام دهید و پیمایش ماهانه خود را از ۲۰۰ کیلومتر بیشتر کنید، تا سهمیه بنزین دریافت کنید.

دریافت سهمیه بنزین، باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد، بنابراین سعی کنید، ماهانه حداقل ۲۰۰ کیلومتر پیمایش در سفرهای اسنپی داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سهمیه بنزین به مقاله «نحوه استفاده از سهمیه بنزین» مراجعه کنید.

۴. شب را از دست ندهید!

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید، که علاقه‌ی زیادی به فعالیت در ساعات شبانگاهی دارید، اسنپ انتخاب جذابی برای شما خواهد بود. در ساعات شبانگاهی ترافیک بسیار کم است، بنابراین سرعت انجام سفرهای شما چندبرابر خواهد شد. همچنین در این ساعات تعداد کاربران راننده کمتر است، به همین دلیل شاهد افزایش قیمت در سفرهای دریافتی خواهید بود.


برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (14 دیدگاه)

  1. سلام.وقت بخیر.چرا هزینه سفر اینقدر کم است..کرایه آزاد قانونی مثلا تا مسیری ۵۰هزاره ولی اسنپ ۳۰وخورده ایی میزنه.یعنی کرایه خیلی خیلی کمه.بعدش هم مثلا برای من چرا درخواستهای دور میان.که حدودا با این وضع ترافیک شهر ما ۱۰تا ۱۵ دقیقه تا اون مقصد فاصله داره که من بهش برسم و سوارش کنم و هم هزینش اینقدر کمه که تا همون دنبال رفتنش هم نمیصرفه چه برسه بعد به مقصدش برسونمش.و ما هم درآمد دیگری نداریم که اسنپ شغل دوم ما باشد..تنها شغل ما همینه…و از شما تقاضا داریم که کرایه را درست کنید که حداقل ما هم بتونیم اسنپو روشن کنیم و باهاش درآمدی داشته باشیم.چون با این کرایه اصلا ادم نمیتونه همون اسنپو روشن کنه خدایی.چون اصلا نمیصرفه…حالا مال بقیه را من نمیدونم که چطور هستن.و درخواستها برای اونا چطور میاد و هزینه براشون چطور میاد..ولی مال من خیلی خراب میان خیلی…حالا مسیر و درخواست هیچی…حداقل همون کرایه و هزینه سفرو درست کنید…خیلی ممنون از زحمات و لطف شما.تشکر

  2. سلام وقتتون بخیر من حدود پنج ساال هست در اسنپ فعالیت دارم و شغل به درد نخور هست فقط خودم و زندگیم رو هدر ادم نه بیمه ای نه پس اندازی و نه جسم سالم و نه هنری که بتوانم شغل دیگه ای انجام بدم

  3. با سلام و خسته نباشید
    اسنپ از نظر امنیت بسیار خوب است

  4. بنده یک سئوال دارم ایا ورود به طرح ترافیک
    برای رانندگان اسنپ مجاز هست یا خیر؟؟؟

    1. برای ورود به طرح ترافیک لازم است از طریق وب سایت تهران من اقدام کنید. ورود به محدوده طرح ترافیک برای کاربران راننده اسنپ رایگان نیست.

  5. شب نمیتونیم تردد کنیم چرا به ما معرفی نامه نمیدن به راهنمایی رانندگی من سه،چهار ماهه دارم اسنپ کار میکنم بیشتر هم روزها سر کارم

    1. سلام هادی جان وقت بخیر
      روزانه ۲ بار می‌توان از قابلیت مقصد منتخب استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا