اخبار اسنپ

خدمات رایگان پزشکی در سرویس «اسنپ دکتر» مخصوص کاربران راننده اسنپ

در دوران شیوع کووید۱۹، نیاز به مشاوره غیرحضوری با پزشکان بیش از پیش احساس می‌شود. علاوه‌بر این اگر شخصی علائم مشکوک به کرونا دارد، با استفاده از «اسنپ دکتر» از یک مشاوره دقیق بهره‌مند می‌شود و روند درمانی خود را سرعت می‌بخشد. اسنپ دکتر  آخرین محصول خانواده‌ی بزرگ اسنپ است، که به منظور مشاوره‌ی آنلاین و تلفنی پزشکی و روانشناسی کار خود را آغاز کرده است.

بنابراین، کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

اسنپ دکتر همراه شما کاربران راننده عزیز اسنپ

در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران مسافر، در بخش «سرویس‌های اسنپ» عنوان جدیدی با نام «پزشک ومشاور» اضافه شده است. شما کاربران راننده عزیز می‌توانید با انتخاب یکی از دسته‌های موجود از خدمات مرتبط بهره‌مند شوید. در اسنپ دکتر مشاوره‌های پزشکی مرتبط با شیوع ویروس کرونا، «مشاوره و روانشناسی»، «متخصص زنان و زایمان»، «عمومی و سلامتی»، «سلامت دهان و دندان» و سایر خدمات پزشکی برای شما ارائه شده است.

کد هدیه برای استفاده از خدمات اسنپ دکتر

تا به امروز اسنپ دکتر در دو مرحله کد هدیه به کاربران خود ارسال کرده است. اکنون با توجه به استقبال گسترده، در سومین مرحله، کاربران عزیز با وارد کردن کد هدیه رایگان «Snappdr2» می‌توانند از ۳۰ هزار تومان اعتبار به‌منظور استفاده از خدمات اسنپ دکتر بهره‌مند شوند. این کد هدیه به‌طور عمومی در اختیار تمامی کاربران خواهد بود و به مدت ۱۰ روز و تا تاریخ ۵ شهریور اعتبار دارد.

کد تخفیف

چگونه از اسنپ دکتر مشاوره بگیریم؟

برای دانلود اپلیکیشن اسنپ و استفاده از خدمات اسنپ دکتر به لینک زیر مراجعه کنید:

  • برای استفاده از این خدمات سوپر اپ اسنپ را باز کنید و گزینه «پزشک و مشاور» را انتخاب کنید.
 
  • برای افزایش اعتبار «حساب کاربری» را لمس کنید و گزینه «افزایش اعتبار» را انتخاب کنید. اکنون کد هدیه snappdr2 را وارد کنید و بر روی «اعمال» کلیک کنید. اکنون به شما ۳۰ هزار تومان اعتبار تعلق می‌گیرد و تا پایان ۱۰ شهریور فرصت دارید از آن استفاده کنید.
 
  • حال به منوی اصلی باز گردید و دسته‌ی پزشکی موردنظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله لیست پرشکان قابل مشاهده است، می‌توانید پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد پروفایل ایشان شوید.
 
  • در انتهای صفحه پروفایل، می‌توانید ساعت مورد نظر خود را جهت برقراری ارتباط تلفنی و یا متنی انتخاب کنید.
 
  • پس از پایان مکالمه، هزینه مشاوره از کیف پول شما کسر خواهد شد.

برای تمامی شما عزیزان سلامتی و سفرهای پر درآمدی را آرزومندیم!

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (17 دیدگاه)

  1. در دوران کرونا ما راننده ها جزو کسانی هستیم که در خط مقدم خدمت به همشهری ها بوده و هستیم و البته بدرستی و بخش های دفتری و پشتیبانی در دفاتر و در کمال ممکن بر خلاف ما در امن ترین محیط در حال کار بودند .و البته این شیوع به همگان این حقیقت را آشکار کرد بخش های نظامی به تنهایی برای حفط بقای ایران از جان مایه نمیگذارند.
    حال یا وضعیت جدیدی که بوجود آمده و بنظر میآید آخرین بار نبوده و از این به بعد شاهد تکرار این شیوع بشکل ر دیگر خواهیم .آیا در مجموعه اسنپ نسبت به رعایت حال رانندگان که تنها مولدان در آمد در این استار تاپ است باید شاهد مسدود شدن های خودسرانه و مغرضانه کارمندی بی تجربه و ایجاد دردسر برایدراننده و عوامل دیگر باشیم .رانندگانی که علاوه بر کار سخت خود وسیله نقلیه ای که برای تهیه آن با چند میلیون فراهم نشده با چندین ده میلیون فراهم و آماده کار شده

  2. سلام بسیار عالی است بنده حتما از این ایده استفاده میکنم به همکاران نزدیک هم اعلان و تشویق میکنم. گرجی

  3. سلام دوست عزیز خسته نباشین من ماشینم به آریزو 5 توربو تغییر کرده الان هم ساکن تنکابن مازندران هستم ممنون میشم راهنماییم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا