آموزش رانندگان اسنپ

مزایای فعالیت به‌ صورت پاره‌وقت در اسنپ

فعالیت در اسنپ علاوه‌بر کسب درآمد مستمر مزایای متعددی دارد. ممکن است گمان کنید، که تنها کاربران راننده تمام وقت از این مزایا برخوردار خواهند شد. اما این طور نیست!

مجموعه‌ی اسنپ در تلاش است، با ایجاد تسهیلات و طرح‌های متعدد، فضای مناسبی را برای همه رانندگان اعم از پاره‌وقت و تمام‌وقت ایجاد کند. بنابراین حتی اگر پاره وقت و به عنوان شغل دوم در اسنپ فعالیت می‌کنید، می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید.

اگر شما هم فعالیت در ناوگان اسنپ را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده‌اید، برای آشنایی بیشتر با مزایا و تسهیلات فعالیت پاره‌وقت، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

۱. ساعت کاری منعطف

حضور در محل کار راس ساعتی مشخص، برای بسیاری از افراد جذاب نیست. حقیقت این است که شغل‌ کارمندی محدودیت‌های زیادی بر زندگی فرد اعمال می‌کند و تنها در ساعاتی مشخص، می‌توانید به انجام کارهای شخصی خود بپردازید. به‌طور مثال اگر قرار است ساعت ۸ صبح در محل کار حاضر باشید، احتمالا نمی‌توانید مسابقه فوتبال ساعت ۲ صبح را تماشا کنید!

این در حالی که است فعالیت در ناوگان اسنپ، هیچ‌گونه محدودیت زمانی ندارد و در هر ساعت از شبانه‌روز که اپلیکیشن راننده خود را «روشن» کنید، سفر دریافت خواهید کرد. بدین‌ترتیب می‌توانید فعالیت خود در اسنپ را متناسب با برنامه‌ زندگی خودتان شخصی‌سازی کنید.

۲. محدوده جغرافیایی دلخواه

برای فعالیت در اسنپ، نیازی به حضور در دفتر یا مکانی ویژه نیست! بسیاری از افراد بخش عظیمی از زمان روزانه‌ی خود را صرف رفت و آمد به محل کار می‌کنند. اما در اسنپ، دفتر کار شما، خودروی شماست! بنابراین احتمالا تنها چند دقیقه از خانه تا خودرو راه دارید.

شما می‌توانید در محدوده‌ی جغرافیایی دلخواه خودتان سفر دریافت کنید. تنها کافی است هرجا که مایل هستید، اپلیکیشن راننده را «روشن» کنید. علاوه‌بر این، باتوجه به حجم بسیار زیاد درخواست‌ها، می‌توانید درخواست‌هایی را قبول کنید که به مقصد مورد نظر شما منتهی می‌شوند. برای این منظور ویژگی‌های مخصوصی در اپلیکیشن راننده وجود دارد. به عنوان مثال با استفاده از قابلیت «مقصد منتخب» می‌توانید فقط درخواست‌هایی را بپذیرید که در راستای مقصد مورد نظر شماست.

۳. درآمد جانبی مطمئن

با فعالیت پاره‌وقت در اسنپ، در کنار دیگر درآمدهای خود یک کمک هزینه‌ی مطمئن و قطعی خواهید داشت. این روزها شرایط اقتصادی بسیاری از شرکت‌ها متزلزل شده است و گاهی پرداخت حقوق کارمندان به تاخیر می‌افتد. فعالیت پاره‌وقت در اسنپ یک گزینه‌ی مطمئن است و مبلغ کارکرد شما روزانه واریز می‌شود.

در اسنپ تسویه حساب روزانه (حتی در روزهای تعطیل) انجام می‌شود.

۴. استفاده از تسهیلات باشگاه رانندگان

با فعالیت در ناوگان اسنپ، می‌توانید از تسهیلات و خدمات متنوعی بهره‌مند شوید. این خدمات در ۳ حوزه‌ی زیر دسته‌بندی می‌شود:

  • خدمات خودرویی
  • خدمات درمانی
  • خدمات رفاهی و آموزشی

خدمات خودرویی شامل تسهیلاتی در زمینه‌ی تعمیر قطعات خودرو، انجام سرویس‌های دوره‌ای و خرید لوازم یدکی است. به‌طور مثال با مراجعه به یکی از تعمیرگاه‌های تحت قرداد با اسنپ، از ۴۰ درصد تخفیف برای تعویض روغن برخوردار خواهید شد. برای اطلاع بیشتر از این بخش به صفحه‌ی خدمات خودرویی مراجعه کنید.

سلامت کاربران راننده مهم‌ترین الویت مجموعه اسنپ است. خدمات درمانی تسهیلاتی در زمینه موارد پزشکی، دندان‌پزشکی و انجام آزمایش برای شما کاربران عزیز راننده فراهم می‌کند. برای اطلاع بیشتر از این بخش به صفحه‌ی خدمات درمانی مراجعه کنید.

خدمات رفاهی و آموزشی شامل تسهیلاتی در زمینه‌هایی نظیر تخفیف خرید گوشی موبایل، لوازم جانبی، خدمات تفریحی مانند استخر و … است. برای اطلاع بیشتر از این بخش به صفحه‌ی خدمات رفاهی و آموزشی مراجعه کنید.

همچنین تسهیلات خرید لاستیک دولتی به‌صورت دوره‌ای توسط باشگاه رانندگان ارائه می‌شود و باشگاه همواره در تلاش است، تعداد بیشتری از کاربران راننده تحت پوشش این سهمیه قرار بگیرند.

۵. گامی در جهت هوای پاک

آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها یکی از دغدغه‌های جوامع امروز است و همه ما مسئولیم گامی در جهت کاهش آن برداریم. با فعالیت پاره‌وقت و انجام سفرهایی که هم‌مسیر با مقصد روزانه ماست، علاوه‌بر کسب درآمد، یک شهروند دیگر را نیز به مقصد می‌رسانیم و سبب کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهیم شد. به‌طور مثال اگر قرار است روزانه فاصله‌ی نسبتا طولانی را از خانه تا محل کار طی کنیم، با قبول یک سفر در محدوده محل کارمان، علاوه‌بر اینکه یک شهروند دیگر را نیز به مقصد رسانده‌ایم و به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کرده‌ایم، درآمد جانبی نیز کسب می‌کنیم.

۶. بهره‌مندی از سهمیه بنزین

سهمیه‌بندی سوخت و افزایش قیمت بنزین در آبان ماه سال ۱۳۹۸، برای بسیاری از کاربران نگران کننده بود. با پیگیری‌های اسنپ و همکاری شرکت ملی نفت، سهمیه‌ای برای کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است. امکان بهره‌مندی از این سهمیه برای کاربران پاره‌وقت نیز مهیا است.

اگر پیمایش سفرهای اسنپی شما در ماه بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد، مشمول دریافت سهمیه سوخت خواهید بود. بنابراین تنها کافی است در طول هفته چندین سفر اسنپی انجام دهید و پیمایش ماهانه خود را از ۲۰۰ کیلومتر بیشتر کنید، تا سهمیه بنزین دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سهمیه بنزین به مقاله «نحوه استفاده از سهمیه بنزین» مراجعه کنید.


برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (27 دیدگاه)

  1. درود به همه رانندگان،، مشکل راننده ها اینه که اگه بیمه بشن، باز از لحاظ فکری یکم بهتر میتونن کار کنن، مشکلات اینقدر زیاده تو جامعه که آدم نمیدونه از کجا بگه، فقط امیدوارم همه راننده ها به اون چیزی که حقشونه، برسن
    به امید روزهای بهتر،،،،

  2. سلام عرض ادب ممنون میشیم ی فکری برای بیمه ما رانندگان بکنین.واقعا اگر بیمه رو ردیف کنید عالی میشه.باتشکر

  3. باسلام یک هفته کارکردم شغلم کلا اسنپ کاربریم مسدود شده هرچقدر آزمون شرکت میکنم باز نمیشه چراسرکارمیزارین فعال کنیدمشغول کاربشیم باتشکر

  4. باسلام و خسته نباشید حساب کاربری ام مسدود شده بابت امتیاز پایین 10بار تو آزمون شرکت کردم خدا شاهده به جرات قسم میخورم که 8مرحلشو سوال ها رو درست زدم چرا فعال نمیشه حسابم چرا الکی وقت مردم را میگیرین خدارو خوش نمیاد خب همون اول که مسدود میکنید گپ رو تموم کنید دیگه چرا قول میدید که باشرکت درست تو آزمون حساب مون فعال میشه
    دوستان تا به مشکل من بر نخورین درک نمی کنید من چی میگم خدا کنه که مسدود نشین چون دیگه راه برگشتی نیست به پناه حق 🙏

  5. سلام،20روزازفعالیتم نگذشته بودک حسابم مسدودشد،بعدپیامک اومدبخاطرامتیازپا یین کد31,باپشتیبانی تماس گرفتم گفتن بایدتوآزمون شرکت کنی! پاسخ سوالهاروارسال کردم ولی همچنان حسابم مسدوده؛الان 15روزمیشه”چندباری باپشتیبانی تماس داشتم گفتن بایدانقدر پاسخهاروارسال کنی تاوقتیکه حسابت فعال بشه،پاسخی ک ارسال میکنم درست هست،،،ولی نمیدونم چراحسابم فعال نمیشه!!پشتیبانی هم فقط میگه توآزمون شرکت کن نمیدونم بایدچکارکنم،،،اگردوستی اطلاع داره لطف کنه راهنمایی کنه،،،،باتشکر.

  6. سلامباید بین راننداگانی واقعا شغل ودرامد شان باکار دراسنپ هست کسی کار دیگری دارد واداری هستند یا اجاره بگیر هستند وغیره ….۰هستند برای اینکه می خواد بر سر کار یک سرویس میره تا کارش تمامشود ولی ما که ازصبح ماییم کارا فرقی باید باشد حداقل کمسیون ازما کمتر بگیرید چون هیچ امکاناتی که ندارید .شما هم که از خدا تون که سواستفاده کنید بین تمام وقت نیمه وقت یه ارمی یا برنامه بزارید تامشخص باشد برای این که راننده دست دلش بهکار بره لوپ کلام باباجان حق ما بد بختا رو نخورید

  7. سلام
    خواهشاً به فکر بیمه تامین اجتماعی رانندگان باشید.
    اسنپ عالیه با بیمه عالی تر میشه.
    ممنون
    خداقوت

  8. من تازه اومدم اسنپ همدان هستم ماشینم تعویض روغن وفیلترباید بشه کولرشم گازنداره کجابایدبرم که ازمزایای اسنپ استفاده کنم

  9. سلام، لطفا یه دسترسی به راننده بدین که بتونه از طریق برنامه در صورت نداشتن وجه نقد برای بازپرداخت به‌مسافر بتونه از اعتبارش به حساب مشتری واریز کنه که مشکل پول خورد هم حل بشه، ممنون میشم اگه که به این پیشنهاد هم در جهت رضایت مشتری و هم راننده توجه کنید، با تشکر

  10. مهمترین دغدغه رانندگان اسنپ «بیمه تامین اجتماعی» میباشد، لطفاً این موضوع پیگیری شود سپاسگزارم

  11. سلام من الان نزدیک به هفت ماهه که فعالیت نداشتم منم واقعاً دلم برای اون روزا تنگ شده

  12. با سلام اگر اسنپ یه فکری برای بیمه رانندگان بکنه خیلی خوبه
    اگر که قیمت کرایه ها منطقی و خوب باشه همیشه رانندگان سفرهای زیادی انجام می دهند و همه سفرها رو قبول می‌کنند مسافر ها هم همیشه به درخواست سفرشون می‌رسند لطفاً کرایه ها رو منصفانه قرار بدید
    قطعات ماشین شده 4یا5 برابر ولی کرایه ها 2 برابر هم نشده

  13. اگر اسنپ ی فکری بحال بیمه بازنشستگی رانندگان بکنه عالی میشه وگرنه بقیه چیزاش خوبه ممنونم

  14. اره درسته اما واقعا بیشتر وقتها خیلی کرایه هارو پایین میزنه اصلا نمیصرفه من خودم شخصا هرموقع روشن میکنم میبنم کرایه ها پایین اصلا نمیرم خاموشش میکنم واقعا بعضی وقتها فکرچی میکنن این قیمتهارو میزنن من موندم

  15. من ازاین که اسنپ شغلم انتخاب کردم پشیمون نیستم وهمینطور فعالیتم تواسنپ ادامه میدم فقط ازاسنپ می خوام یه برنامه برای بیمه تامین اجتماعی پیداکنه یه یطوری بشه بتونیم بیمه راننده بشیم بازنشستکی داشته باشه دق دقه تمام کاربرراننده همینه

  16. باسلام خسته نباشید خدمت شما همکاران اسنپیم
    بدلیل بالا رفتن ساعت کاری شرکت الان نزدیک ۲ماه میشه نمیتونم برم اسنپ دلم برا اون روزا تنگ شده.کارما تو شرکت خیلی یه نواخت و خسته کننده هست واقعا خسته شدم میخوام برگردم اسنپ چون من واقعا یه راننده فعال بودم

  17. اگ بیمه تامین اجتماعی میشدیم خوب بود واگ گوشی اقساط در تهران بود بهتر بود من تا ب حال ۲ بار گوشیموزدن و الان با ی گوشیه خیلی داغون کارمیکنم چون دیگه توان خرید گوشی ندارم راستی لاستیک دولتی ب ما میدن ؟واقعا قشر ضعیف جامعه ایم هرچی در میاریم خرج ماشین و جزعیات میشه پولمون اصلا جمع نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا