
چگونه از «خدمات دفاتر غیرحضوری اسنپ» استفاده کنیم؟
با شیوع کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸، مجموعهی اسنپ، از همان روزهای اول شیوع کرونا و با هدف پرهیز از انتشار ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
در ابتدا یک شماره موبایل در اختیار کاربران راننده قرار داده شد، تا در صورت بروز هرگونه مشکل، با آن شماره موبایل در یکی از پیامرسانها در ارتباط باشند. اکنون خدمات غیرحضوری دفاتر اسنپ به صورت اختصاصی در وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ برای همه کاربران راننده و موتورسوار اسنپ و اسنپباکس در سراسر کشور ارائه میشود .
در ادامه به موضوعات قابل طرح در دفاتر غیرحضوری اشاره میکنیم؛
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی
- مشکلات نرم افزاری
- درخواست تغییر سرویس
- بازگشت به سیستم برای همکاری
برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان آموزش کاملی از نحوهی استفاده از دفاتر غیر حضوری قرار داده شده است.
ورود به بخش دفاتر غیرحضوری
در ابتدا وارد سایت باشگاه رانندگان شده و بنر «دفتر خدمات غیرحضوری اسنپ و اسنپ باکس» لمس کنید.

پس از ورود به صفحه مورد نظر، صفحه را کمی به پایین بکشید و از لیست دفاتر غیرحضوری، استان خود را انتخاب کنید. کاربران عزیز توجه داشته باشید، که ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ و پنجشنبهها ۸ تا ۱۲ پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. برای دریافت پاسخ حتما در همین ساعات سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.
ورود به سیستم پشتیبانی آنلاین
اکنون با فشردن گزینهی استان خود، صفحهای مطابق شکل زیر برای شما باز خواهد شد، اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و لینک «شروع گفتگو» فشار دهید، تا اپراتور به شما متصل شود.
ارتباط با کارشناس
پس از لمس «شروع گفتگو»، به صفحهی گفتگو انتقال خواهید یافت. معمولا پس از چند ثانیه به کارشناس مربوطه متصل خواهید شد. در این صفحه یک بازی ساده قرار داده شده است، که با لمس گزینهی «شروع بازی» آغاز میشود و در مدت انتظار شما را سرگرم میکند.
پس از شروع گفتکو با کارشناس، درخواست خود را مطرح کنید و در صورت نیاز مدارک خود را با لمس گزینهی «ارسال فایل» که در بالا سمت چپ صفحه قرار دارد، ارسال کنید. لطفا تا پایان مکالمه، در صفحهی گفتگو باقی بمانید.
بدین ترتیب شما پاسخ خود را دریافت خواهید کرد. پس از پایان مکالمه با لمس گزینه «بستن» از گفتگو خارج خواهید شد.

در بخش پایانی این آموزش، مدارک مورد نیاز برای هر موضوع را ذکر مینماییم. پیشنهاد میشود، تا پیش از شروع گفتگو، فایل اسکن شدهی مدارک خود را آماده نمایید، تا روند رسیدگی به مشکل شما سرعت یابد. امیدواریم که این آموزش برای شما سودمند باشد.
مدارک تغییر مشخصات
- عکس سلفی کاربر راننده
- تصویر کارت ملی کاربر راننده
- تصویر گواهینامه
- پشت و روی کارت ماشین یا سند سبز خودرو
- بیمهنامه شخص ثالث
- برگه معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بیش از 4 سال
- کارنامه یا رسید تعویض آن برای دارندگان تاکسی
مدارک مورد نیاز برای پیگیری غیرفعالی:
در صورتی که درخواستی مرتبط با پیگیری غیرفعالی دارید مدارک زیر را ارسال کنید:
- عکس سلفی کاربر راننده
- تصویر کارت ملی کاربر راننده
مدارک مورد نیاز برای مشکلات نرم افزاری
در صورتی که درخواستی مرتبط با مشکلات نرم افزاری سهمیه بندی سوخت دارید تصویر کارت ملی خود را ارسال کنید.
کاربران راننده عزیز،
برای پیگیری موارد زیر، فقط از طریق «پشتیبانی داخل اپلیکیشن رانندگان» درخواست خود را ثبت کنید:
۱. سهمیه سوخت
۲. طرح های تشویقی
۳. نحوه تغییر شماره شبا
برای همگی شما عزیزان، سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم!
عالی بود
عالی بود
عالی
سلام عالی بود
خواندم خوب بود
عالی بود
سلام تمام آموزشها خوبه
عالی
بسیار عالی.
خوب بود.سپاسگذارم