آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در بسیاری از مواقع، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی نخواهد داشت. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.


راهنمای ثبت درخواست در پشتیبانی داخل اپلیکیشن کاربر راننده

کاربران راننده اسنپ با ورود به اپلیکیشن رانندگان می‌توانند به سادگی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، گزینه «پشتیبانی» موجود در سمت چپ پایین را لمس کنید. با لمش این گزینه به صفحه جدید هدایت می‌شوید.

در قسمت بالایی صفحه جدید، درخواست‌های قبلی نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید درخواست‌های فعال خود را با لمس گزینه «درخواست‌های فعال» مشاهده کنید. با ورود به این قسمت، درخواست‌هایی که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند با عنوان «در انتظار پاسخ» و درخواست‌های پاسخ داده شده با عنوان «پاسخ داده شده» قابل مشاهده است. در انتهای این صفحه نیز می‌توانید درخواست‌های قبلی و غیرفعال خود را بررسی کنید.

در صفحه اصلی پشتیبانی، پایین درخواست‌های فعال، برخی سوالات پرتکرار کاربران راننده، نمایش داده می‌شود. همچنین در بخش انتهایی صفحه‌، سوالات و مسائل، به تفکیک موضوع دسته‌بندی شده‌اند.

به عنوان مثال شما در این قسمت دسته‌بندی‌هایی مانند، «سفر»، «مالی» و «مشکلات برنامه» یا «حساب‌ کاربری» را مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب دسته‌بندی، سوالات متداولِ همان دسته برای شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب سوال مشخص، جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشاهده خواهید کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این بخش قابلیت جستجو دارد و می‌توانید با جستجوی کلمه مورد نظر خود، سوالات مرتبط با آن را مشاهده کنید.

در صورتی که از سوالات پر تکرار به پاسخ سوال خود نرسیدید، امکان ثبت درخواست وجود دارد که می‌توانید در دسته بندی مناسب، درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسنپ شما را راهنمایی خواهند کرد.

در برخی دسته‌بندی‌ها نیز کاربران راننده می‌توانند بدون ایجاد درخواست یا برقراری تماس، فقط با مطالعه راهنمایی‌های انجام شده، مشکل خود را حل کنند.

روش‌های مختلف برای استفاده از خدمات پشتیبانی

اسنپ در هر شرایطی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، خدمات پشتیبانی را برای کاربران راننده فراهم کرده است. شما عزیزان با استفاده از همه بسترهای ارتباطی امکان رسیدن به پاسخ سوالات خود را خواهید داشت. برای آشنایی با روش‌های مختلف پشتیبانی در ناوگان اسنپ لینک زیر را مشاهده کنید.

کاربران راننده همچنین می‌توانند برای مشاهده صفحه سوالات متداول به وب‌سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنند. این صفحه از اینجا قابل مشاهده است.

خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای رفع نیازهای مختلف کاربران راننده طراحی شده‌اند و هریک بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهند. آشنایی با این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود برسید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (134 دیدگاه)

    1. سلام عیسی جان، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید و علت رو جویا بشید.

  1. سلام خسته نباشید میخوام تغیر کاربری بدم بیام اسنپ فود ممطقه فردوس؟چیکار باید بکنم؟

  2. سلام علیکم الان نزدیک به ۲ روز هست مسدود هستم به دلیل خسارت وارد شده جریمه هم پرداخت کردم اینم رسیدش ولی هنوز غیر فعال هستم لطفا پیگیری کنید

    1. سلام کریم عزیز، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

  3. سلام اسنپ باکس بنده از اول عیدبسته شده 2بار ازمون دادم ولی باز نشده چیکار کنم ممنون

    1. مجید عزیز،

      درخواست شما به واحد مربوطه ارجاع داده شد.

  4. سلام علت غیر فعال شدن کاربری من لطف کنیدبفرماید؟

    1. سلام و روزتون بخیر باشه، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا علت غیر فعال شدن رو برای شما شرح بدن.

  5. سلام ‌.من یک ماه ونیم پیش کرونا گرفتم ودر خانه بودم خواستم پی گیری کنم ۳ماه بیمه کرونا بودم .و برای وام هم تقاضا دارم.ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. خانم کاویانی عزیز،

      درخواست شما به واخد مربوطه ارجاع داده شد. همکاران ما در حال پیگیری هستند. با آرزوی سلامتی برای شما.

    1. “سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از علت عدم دریافت سهمیه سوخت لطفا عدد ۷۸۹
      را به ۱۰۰۰۹۵ ارسال کنید”

  6. سلام یک هفته هست که میخوام مشخصات خودرو را عوض کنم ولی اصلا انجام نمیشه

  7. سلام
    حساب کاربریم مسدود شده
    میگن ثبت نامم مشکل داره
    ولی کسی کاری نمیکنه
    نه بازار یاب میدانی . نه دفتر سمنان . نه دفتر مرکزی
    بگید چیکار کنم

    1. سلام فرشید عزیز، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

  8. برنامه اسنپ من فعلال نمیشه کد۶رقمی تایید نمیاد برام

    1. اگر به تازگی ثبتنام کرده اید لطفا کمی شکیبا باشید، کد فعال سازی برای شما ارسال میشود.

  9. سلام ببخشید کاربری من بخاطرتصادف مسدود بوده هنوزم هست باید چیکارکنم،صمنا اپلیکیشن هم جواب نمیده

    1. سلام، وقتتون بخیر! برای پیگیری در خصوص مسدود شدن حساب‌کاربری، از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن یا شماره مرکز تماس۹۱۰۳۹۰۰۰ تماس بگیرید.

  10. سلام
    من پلاک ماشینم عوض شده شده ویلچری
    نتونستم وارد سایت بشم چکار باید بکنم؟

    1. رضای عزیز، لطفا برای اطلاع از این مورد، با پشتیبانی تماس بگیرید، همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند.

  11. با سلام و خسته نباشید
    بنده ماشینو عوض کردم و مشخصات ماشین جدیدو از طریق گفتگوی انلاین فرستادم ولی متاسفانه هیچ ترتیب اثری رو این قضیه انجام نشده از طریق شرکت اسنپ و این قضیه باعث شده که من نتونم با پلاک جدید فعالیتی داشته باشم لطفا رسیدگی فرمایید که مدارکی اعم از عکس سلفی و عکس سند سبز ماشین و گواهینامه و کد رهگیری بیه ثالث خودروی فوق را فرستادم بصورت انلاین را تایید کنید که بتونم ادامه فعالیت انجام دهم
    باتشکر و خسته نباشید
    یا حق

    1. ساسان عزیز اگر فرآیند تکمیل مدارک خود را کامل کرده اید، شکیبا باشید. به زودی می‌توانید فعالیت خود را از سر بگیرید.
      برای پیگیری هم از طریق لینک زیر اقدام کنید:
      https://club.snapp.ir/wp-content/LP/kayako/index.html

  12. سلام
    پراید دسواری اشتم
    الان وانت پیکان خریدم
    چیکار باید بکنم؟

  13. سلام خودرو خودم را عوض کردم میخوام مشخصات خودرو جدید رو وارد کنم

  14. سلام الان چند وقت حسابم مسدودیت موقته همه رو زده حل شده فقط ی پیامه که میگه کد ۳۱ آئین نامه اظباطی

    1. لطفا برای پشتیبانی پیغام بگذارید، حتما مساله را بررسی می‌کنند.

  15. سلام و عرض ادب و خسته نباشین خدمت شما. بنده عرضی داشتم به من گفتن کسی که جز خانواده های جانبازان ایثارگران و شهدا باشه میتونه معاف از کمسیون اسنپ باشه. من رفتم دفتر اصلی خود اسنپ در قم گفتن باید نامه از اداره جانبازان بگیری و عکسشو بفرستی حالا من نمیدونم عکسشو کجا باید بفرستم خواهشمندم منو راهنمایی کنید با تشکر

  16. سلام میخواستم شماره پلاک خودرو و نوع خودروی خودم را عوض کنم

  17. باسلام مشخصات خودرو قبلی حذف کنید و مشخصات خودرو تاکسی جایگزین بفرمائید با تشکر

  18. سلام بنده مدارکی از بهزیستی که زیر پوشش میباشم جهت ارائه به اسنپ دارم چگونه باید به مرکز بفرستم

    1. سلام، با مرکز تماس اسنپ، ارتباط برقرار کنید:
      شماره مرکز تماس 021۹۱۰۳۹۰۰۰

  19. سلام درخواست عوض کردن شماره پلاک ماشینم و عوض کردن عکس پروفایل خودم را دارم.ممنون

  20. سلام الان درس ۱۶روز است که من غیرفعال شدم داخل اپلیکیشن هم تمام مدارک ارائه دادم ولی باز کارم درست نشدچکارکنم وانت بارچجوری

    1. وحید عزیز، با شماره تلفن مرکز تماس ۹۱۰۳۹۰۰۰ ارتباط برقرار کنید.

  21. سلام. من فیلم آزمایشی و نگاه کردم و بعدشم امتحانی که قرار بود گرفتید. نوشته بود بعده ۲۴ ساعت دوباره فعال میشم ولی فعلا کاربری باز نشده
    لطفاً بگید چرا باز نش

  22. سلام چند وقتی مسدود شدم هر کاری که شد با شما ارتباط برقرار کنم نشد

    1. محمد عزیز، لطفا برای پیگیری موضوع با پشتیبانی به شماره 02141849000 تماس بگیرید.

  23. اقا سال تمام شد کاربری منو درست کنید سفته رو گرفتم وانتم

    1. سلام رضای عزیز، تبریک میگیم. لطفا موضوع رو از طریق پشتیبانی پیگیری کنید.

    2. سلام رضای عزیز، لطفا موضوع رو از طریق پشتیبانی پیگیری کنید.

  24. سلام،نمیتونم شماره شبا رو سیو کنم ،تمام روشها رو امتحان کردم ،گزینه ثبت به حالت مات هست و سبز نمیشه تا تایید کنه،چیکار کنم

    1. سلام علیرضای عزیز، اول باید گزینه ویرایش را بزنید و سپس شماره شبا رو بدون IR در جای خالی وارد کنید. در صورتیکه که مشکل هنوز وجود داشت، لطفا از طریق اپلیکیشن با پشتیبانی تماس بگیرید.

    1. لطفا با شماره ۹۱۰۳۹۰۰۰ تماس بگیرید یا از طریق بخش خدمات انلاین تکمیل مدارک در سایت باشگاه رانندگان اسنپ، موضوع را پیگیری کنید.

    1. محمد عزیز، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا همکارانم دلایل را بررسی و مشکل را برطرف کنند.

  25. سلام.من حساب کاربری ام قفل شده ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. جعفر عزیز، لطفا برای پیگیری موضوع با پشتیبانی به شماره 02141849000 تماس بگیرید.

  26. سلام خسته نباشید خوب است لطفا اگر امکان دارد طرحهای تشویقی از 12 باشد با ارزوی موفقیت متشکرم

  27. سلام خسته نباشید دست همگی درد نکنه عالی ممنون از همه

  28. سلام
    اگه برنامه مسیریابی صوتی مستقیمآ به برنامه اسنپ اضافه شود بسیار عالی میشود
    هم در وقط صرفه جویی میشود هم نگاه اننده کمت به سمت گوشی میرود وحواس راننده پرت نمیشود ودقیقتر و زودتر به مبدآ و مقصد مسافر میرسد وکاهش در تصادفف بخاطر اینکه دیه نیاز نیست به صفحه مسیریابی گوشی نگاه گند وقتی صوتی اعلام مسیریابی میشود
    اگه برنامه مسیریابی صوتی مستقیمآ به برنامه اسنپ اضافه شود بسیار عالی میشود
    باتشکر

  29. سلام
    ضمن سپاسگذاری از زحمات شما و برنامه جدید اسنپ یه پیشنهاد داریم که اگه در برنامه اجرا شود خیلی عالیست
    اگرمثل برنامه مسیریابی بلد که صوتی راهنمایی میکند اگه در برنامه اسنپ راننده وقتی مبدآ ومقصد مشخص میشود بدون وارد شدن به برنامه بلد خود برنامه اسنپ به صورت صوتی اعلام مسیریابی کند که نیازی نباشد هی از برنامه خارج شویم وبه مسیریابی بلد برویم وبعد هی برگردیم به برنامه اسنپ وموجب هواسپرتی در رانندگی نشویم خیلی عالی میشود
    مثلآ راننده قبول سفر میکند فوری خود برنامه اسنپ به صورت صوتی اعلام مسیریابی کند تاموقعی که ببدآ رسیدم اعلام کند به مبدآ رسیدید وقتی گزینه مسافر سوار شد را لمس کردیم صوتی اعلام کند ودوباره مسیریابی مقصد را به صورت صوتی اعلام کند
    خلاصه برنامه صوتی اعلام مسیریابی بلدرامستقیم با برنامه اسنپ ادغام کنید
    بهرحال برنامه مسیریابی صوتی را به برنامه اسنپ اضافه شود بسیار عالی میشود
    ممنون از همکاریتون

  30. سلام خسته نباشید برنامتون خیلی خوبه اکثر برنامتون عالیه مخصوصا. با مشافر متراژش مشخصه خیلی عالیه تشکر از شما

  31. واقعا عالیه! ممنون از زحمات شما دست اندرکاران اسنپ!فیط اگه نرخ کرایه ها رو هم از زیر خط فقر یکم بیارین بالا بسیار عالی میشه.کرایه بعضی مسیرها در بسیاری از اوقات روز خیلی پایینه و کمتر راننده ای رغبت میکنه این درخواستها رو قبول کنه.لطفا رسیدگی فرمایید! با سپاس فراوان…

  32. محمد حسین باعرض سلام بسیار عالی بااین کار بسیاری از مشکلات حل میشود ممنون از شما۰۹۱۲۷۱۳۸۴۴۰

  33. با سلام وخسته نباشید خیلی عالیه فقط پاداش تشویقیها چرا به روز پرداخت نمی شود

  34. سلام عالیه فقط یک سوال برای ورود به برنامه سماس کد امنیتی لازمه کد را چگونه تهیه نمایم متشکرم

  35. سلام خیلی عالی بود واقعن به فکررانندها هستین معمنون ازلطف شما

  36. با سلام خسته نباشید خیلی عالی است کوچک مختارزاده

    1. سلام الان من دو هفته هست مسدود شدم هر کار بود انجام دادم ولی بی نتیجه بود لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ‌کلاسها هم امدم چند بار

    2. با سلام در خدمتیم
      چگونه می‌تونیم کمک‌تون کنیم؟

  37. سلام اسنپ برای بنده قطع میباشد واعلام میدارد غیرفعال است راه حل چیست

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا