
چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در بسیاری از مواقع، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی نخواهد داشت. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
سادهترین راه برای دریافت خدمات پشتیبانی
کاربران راننده اسنپ با ورود به اپلیکیشن رانندگان میتوانند به سادگی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند. برای این منظور کافی است در صفحه اصلی، گزینه «پشتیبانی» موجود در سمت چپ پایین را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه شما به صفحه جدیدی هدایت میشوید.

در قسمت بالایی صفحه جدید، درخواستهای قبلی نمایش داده میشود. همچنین میتوانید درخواستهای فعال خود را با لمس گزینه «درخواستهای فعال» مشاهده کنید. با ورود به این قسمت، درخواستهایی که هنوز پاسخی دریافت نکردهاند با عنوان «در انتظار پاسخ» و درخواستهای پاسخ داده شده با عنوان «پاسخ داده شده» قابل مشاهده است. در انتهای این صفحه نیز میتوانید درخواستهای قبلی و غیرفعال خود را بررسی کنید.

در صفحه اصلی پشتیبانی، پایین درخواستهای فعال، برخی سوالات پرتکرار که مورد نظر کاربران راننده بوده است نمایش داده میشود. همچنین در بخش انتهایی صفحه، سوالات و مسائل، به تفکیک موضوع دستهبندی شدهاند.

به عنوان مثال شما در این قسمت دستهبندیهایی مانند، «سفر»، «مالی» و «مشکلات برنامه» یا «حساب کاربری» را مشاهده میکنید. پس از انتخاب دستهبندی، سوالات متداولِ همان دسته برای شما نمایش داده میشود. با انتخاب سوال مشخص، جزئیات بیشتری درباره این موضوع مشاهده خواهید کرد. در صورتی که از سوالات پر تکرار به پاسخ سوال خود نرسیدید، امکان ثبت درخواست وجود دارد که میتوانید درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسنپ شما را راهنمایی خواهند کرد.
همچنین با توجه به ماهیت مشکل، روی برخی دستهبندیها، امکان تماس با پشتیبانی برای شما فراهم شده است.

در برخی دستهبندیها نیز کاربران راننده میتوانند بدون ایجاد درخواست یا برقراری تماس، فقط با مطالعه راهنماییهای انجام شده، مشکل خود را حل کنند.

راههای گوناگون برای استفاده از خدمات پشتیبانی
اسنپ در هر شرایطی و با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود، خدمات پشتیبانی را برای کاربران راننده فراهم کرده است. شما عزیزان با استفاده از همه بسترهای ارتباطی امکان رسیدن به پاسخ سوالات خود را خواهید داشت.
کاربران راننده میتوانند برای مشاهده صفحه سوالات متداول به وبسایت باشگاه رانندگان مراجعه کنند. این صفحه از اینجا قابل مشاهده است.
همچنین پشتیبانی آنلاین در وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ به نشانی Club.snapp.ir فعال است. شما میتوانید سوالات و مسائل مورد نظر خود در دستههای مشخص مانند آموزش اپلیکیشن رانندگان،نحوه استفاده از سامانه سماس،نحوه استفاده از سهمیه سوخت و خدمات و تسهیلات باشگاه رانندگان را با کارشناسان مطرح کنند.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
با سلام خسته نباشید: خیلی عالی بود ممنونم
سلام عالی
عالی
سلام عالی بود
این ورژن بسیار پیشرفته و عالیست
خیلی عالی باتشکر
سلام خسته نباشید برنامتون خیلی خوبه اکثر برنامتون عالیه مخصوصا. با مشافر متراژش مشخصه خیلی عالیه تشکر از شما
واقعا عالیه! ممنون از زحمات شما دست اندرکاران اسنپ!فیط اگه نرخ کرایه ها رو هم از زیر خط فقر یکم بیارین بالا بسیار عالی میشه.کرایه بعضی مسیرها در بسیاری از اوقات روز خیلی پایینه و کمتر راننده ای رغبت میکنه این درخواستها رو قبول کنه.لطفا رسیدگی فرمایید! با سپاس فراوان…
عالییییییییییی
عالی بود مرسی 👌