آموزش رانندگان

رانندگان موفق اسنپ، دخالتی در تعیین نحوه پرداخت مسافر ندارند

با گسترش فعالیت‌های اسنپ به عنوان بزرگ‌ترین سامانه حمل و نقل هوشمند کشور، مزیت‌های زیادی برای زندگی مردم ایجاد شده است. سادگی درخواست خودرو از یک سو و فعالیت به عنوان کاربر راننده از سوی دیگر از جمله این مزایا است.

از جمله امکانات ایجاد شده از سوی اسنپ می‌توان به حذف نیاز به پرداخت نقدی کرایه اشاره کرد. حتی علاقه تاکسی‌های سنتی به دریافت کرایه نقدی کم شده و آنها هم خود را با نیازهای جامعه‌ی مدرن هماهنگ می‌کنند. اکثر این راننده این تاکسی‌ها چند اپلیکیشن روی گوشی‌هایشان دارند و مسافرها کرایه تاکسی را با اسکن کردن یک کد، به صورت آنلاین پرداخت می‌کنند.

حس خوب پول کاغذی

برخی دوست دارند پول را لمس کنند. اسکناس احساس «کار کردن» را در بعضی راننده‌ها ایجاد می‌کند. البته کاربران راننده‌ی امروزی، مانند کاربران اسنپ چنین اعتقادی ندارند و این نوع تفکر، بیشتر در میان راننده‌های سنتی رایج است.

حس لمس کردن پول کاغذی برای خیلی‌ها غیرقابل جایگزینی است

استفاده از پول کاغذی برای پرداخت کرایه یک محدودیت بزرگ دارد که بر کسی هم پوشیده نیست؛ پول خرد! فرض کنید کرایه‌ی مسیری ۹۵۰۰ تومان است و مسافر اسکناس ۱۰ هزار تومانی به شما می‌دهد. اگر ۵۰۰ تومانی نداشته باشید، یا مسافر باید از حقش بگذرد یا شما مجبورید یک ۵۰۰ تومانی پیدا کنید. در چنین شرایطی برای یک پول خرد ساده استرس می‌گیرید. پرداخت اعتباری این مسئله را به ساده‌ترین شکل حل می‌کند و استفاده از آن واقعا راحت‌تر از کار کردن با اسکناس است.

عدم اعتماد

از مزایای زندگی در عصر فناوری و تکنولوژی اینکه می‌توان پول را بدون لمس کردنش به دست آورد. اسنپ به مسافران این امکان را می‌دهد که پول کرایه را مستقیم از حساب بانکی‌شان و به صورت اینترنتی پرداخت کنند؛ یعنی بدون نیاز به دریافت پول نقد هم می‌توانند کرایه اسنپ را پرداخت کنند. این روش پرداخت در اسنپ با نام پرداخت اعتباری معروف است و مسافرها استقبال خوبی از آن می‌کنند. تسویه حساب روزانه‌ی اسنپ با کاربران راننده هم مشکل بی‌اعتمادی به پرداخت اعتباری را برای کاربران راننده از بین می‌برد. هنگامی که به عنوان کاربر راننده اسنپ کار می‌کنید، مطمئن هستید که تحت هر شرایطی کرایه‌تان را به صورت روزانه دریافت می‌کنید.

هنگامی که به عنوان کاربر راننده اسنپ کار می‌کنید، مطمئن هستید که تحت هر شرایطی کرایه‌تان را به صورت روزانه دریافت می‌کنید.

نیاز به سرعت بیشتر

مسافرهای اسنپ، اهل دنیای تکنولوژی هستند و دلیل علاقه‌شان به فناوری، تفاوت‌ با دنیای قدیم است. اگر مسافر اسنپ باز هم مجبور باشد برای پرداخت کرایه تاکسی پای دستگاه خودپرداز برود، آیا باز هم مشتاق اسنپ گرفتن خواهد بود؟

کمتر مسافری تمایل دارد برای پرداخت کرایه پای عابربانک برود

مسافران اسنپ این حق را دارند کرایه را مطابق روش مورد نظرشان (نقدی یا اعتباری) پرداخت کنند. اگر مسافرها مجبور باشند یکی از این ۲ روش را انتخاب کنند، در استفاده از اسنپ مردد می‌شوند. شما می‌توانید چند ساعت برای دریافت کرایه تحمل کنید و در عوض، مسافر را از خودتان راضی نگه دارید. دریافت مجموع کرایه‌های یک روز کاری، هم لذت‌بخش‌تر است و هم امکان مدیریت بهتر پول را برای شما فراهم می‌کند. با این کار، ستاره‌های بیشتری می‌گیرید و امتیاز اسنپی‌تان بیشتر می‌شود.

کاربر راننده‌ی موفقی باشید

با در نظر گرفتن تمام این موارد، بدیهی است کاربر راننده نباید دخالتی در تعیین نحوه پرداخت مسافر داشته باشد. باشگاه رانندگان اسنپ از تمام کاربران راننده دعوت می‌کند تا مسافر را از نظر نوع پرداخت تحت فشار قرار ندهند و اجازه دهند مسافران، روش پرداخت‌شان را آزادانه انتخاب کنند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (12 دیدگاه)

  1. اسنپ باید یک قانونی بزاره برای پرداخت کرایه که طرف قبل از سوار شدن کرایه اسنپ خودشو پرداخت کنه
    کی موافق هست

  2. با سلام
    کار میکنیم از مجبوری خدایش باین کرایه که شما میزنید صرف نمیکنه مبلغ ۳۰۰۰.۴۰۰۰ آخه پولیه که راننده بخاد بره تماس بگیره مسافر اگه خواب نباشه تازه ۱۰دقیقه زمان میبره تشریف بیارن بیرون حالا چه بسا که بین راهم براشون وایستیم که بخان پول تهیه کننن حالا این ی مورد کوچیکه و فکر میکنم و حقین دارم که در جواب راننده میگن آقا اگه صرف نمیکنه کار نکن این جوابیه که میگن و برا توقفای بین راهم میگن تماس بگیر پشتیبانی پیگیری شه حالا جالبتر ازون اینه که وقتی به مسافر بابت توقف و سوار پیاده کردن بهشون که میگی برمیخوره وصدرصد امتیاز پائین میدن مدیریت محترم اسنپ شما خودتو بذار جای راننده نه یک ماه فقط ی هفته کارکن با ماشین با این کرایها وبرخورد بعضی از مسافرا با شما وبعد اونجا راننده رو درک میکنید که چی میکشه از دست مسافرای به اصطلای خودشون زرنگ اینم بگم که بعضی از مسافرا درک میکنن راننده رو و مشکلاتی مثل توقف بین راه سوار کردن پیاده کردن ازین موردا زیاده که سو استفاده میکنن از راننده و خدایش فکر میکنم که در حق راننده کوتاهی میشه اگه امکان داره و رانندها براتون مهم هستن تجدید نظری داشته باشین برا کرایها وووووو.به امید رسیدن به حقوق راننده زحمت کش یاعلی

  3. سلام میخوام بدونم که چراشما امتیاز منو هرروز کم میکنید بااینکه من مطمئنم همه مسافرها به من امتیاز بالا میدهند ولی متاسفانه هرروز امتیاز من کمتر میشه خواهشن بررسی

  4. سلام من میخوام بدونم چرا هزینه بنزین به حساب من واریز نمیشه به کی باید این مشکلو بگم شماره حساب و شماره شبا من از یه کارت دادم ، خواهشن پیگیری بفرمایید ممنون

  5. سلام خواهش میکنم کرایها رو بالا ببرید والا کورسی هم حساب کنیم بیشتر میشه و اینکه تعداد مسافر اعلام کنید برای خودم بارها اتفاق افتاده کرایه 6هزار تومان بودبا 6تامسافر وجالب وقتی به مبدا میرسیم ومنتظر مسافر بعد 5دقیقه میان وسواره میشن اینم حساب کنید

    1. بیشتر ۴نفر بودن لغو سفر بزن دلیلشم عدم پایبندی مسافر با قوانین اسنپ بزن بعدش در قسمت لیست سفرها برو ودلیل لغو سفر رو قشنگ بصورت کتبی گزارش بده تمام

  6. اقای حسین چرا همه راننده ها رو جمع بستی اول شما تشریف ببرید کلاس جمله نویسی اموزش ببینید بعد نظر بفرستید خواهشا بعد نمیشه همه راننده ها رو جمع ببندید بعد هم سوال کردن عیب نیست بعضی از مسافرا خودشون هم نمیدونن کجا دارن میرن اونوقت میشه مشکله راننده ایا

  7. با سلام اعتبار بنزین که میریزید هیچگونه نمیتوانیم استفاده کنیم تو جایگاهها مشکل داریم یبار ۲۰ لیتر زدم گفتن شما به اندازه اعتبارتون بایستی بنزین میزدید دیگه عینقبل نبود هر چند که زدی نصفشو اسنپ میده نصفش راننده بعد نرخ کرایتون کمه در ثانی پاداشها را زیاد کنید به بچه مدرسه دارید خرجی میدهید چهار سروس ۷۰۰۰ تومن تو عهد بوق داریم زندگی میکنیم گوجه کیلویی ۱۰۰۰۰ تومن اضافه نرخ واضافه پاداش لطفا بعد بنزین به اندازه اعتبار بایستی بزنیم تا بتونیم از اعتبار استفاده کنیم

  8. زهرا زراعتی هستم راننده اسنپ در کاشان واقعا راضیم از اسنپ از وقتی مشغول به کار شدم خیلی از مشکلاتم حل شده ممنونم از مدیرت اسنپ ????

  9. دوست عزیز ناشناس وقتی اطلاعات ندارید لطفا نظر خودخواهانه ندید! راننده فقط تا قبل از سوارشدن مسافر میتونه سفر رو لغو کنه. وقتی کدتخفیف و میزان کرایه و نوع پرداخت در برنامه ی راننده مشخص میشه دیگه امکان و گزینه ای برای لغوسفر وجود نداره پس تهمت لغو سفر بخاطر کدتخفیف و کمیسیون ندادن کاملا باطل و دروغی ازنوع دروغ های خودخواهانه س 🙂 درواقع راننده درمرحله اخر متوجه میشه که مسافرکدتخفیف داره یا نه یا اینکه چطور میخواد کرایه رو پرداخت کنه و درمرحله ی اخر هم امکان لغو سفر وجود نداره! یاایهاالذین آمنوا!آمنوا!
    شمام حتما مقصدی که میخواستی بری جای ناشناخته ای بوده و راننده مجبور میشده خالی برگرده که هیییییچ راننده ای حاضرنشده شمارو ببره و مجبور شدی تاکسی بگیری. وگرنه هرمحدوده هزارتا سرویس اسنپ داره حالا یکی لغو کرده بعدی میومد میبرد شما رو ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا