
احساس امنیت و آرامش در طول سفر برای کاربران راننده ضروری است. گاهی اوقات در طول سفرهای اسنپی، کاربر راننده اسنپ در شرایط اضطراری قرار میگیرد که نیاز به تماس فوری با کارشناسان پشتیبانی پیدا میکند.
در بروزرسانی جدید اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، ویژگی جدیدی اضافه شده که شما کاربران راننده میتوانید در صورتی که با شرایط اضطراری مانند تصادف، سرقت و … مواجه شدید با لمس دکمه «امنیت سفر» وضعیت خود را به اطلاع پشتیبانی برسانید و کارشناسان پشتیبانی در کوتاهترین زمان با شما تماس میگیرند.
در حال حاضر، این قابلیت به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران راننده اسنپ فعال شده است و به مرور برای همه شما کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

منظور از شرایط اضطراری چیست؟
شرایط اضطراری، موقعیتهایی است که شما کاربر راننده احساس کنید وضعیت سلامتی و امنیت تان به خطر افتاده است. در این موارد با استفاده از گزینه «امنیت سفر» کارشناسان پشتیبانی به سرعت با شما تماس میگیرند و پیگیر وضعیت شما خواهند شد و موارد را به پلیس یا اورژانس اطلاع خواهند داد.
- تصادف خودرو
- تهدید
- احتمال وقوع سرقت
- درگیری کلامی یا فیزیکی
چگونه از دکمه «امنیت سفر» استفاده کنیم؟
1- پس از پذیرش درخواست سفر و سوار شدن مسافر، گزینه «امنیت سفر» در گوشه بالا سمت راست اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ به شکل یک سپر آبی نمایش داده می شود. همچنین در قسمت جزئیات سفر با فشردن فلش رو به بالا میتوانید گزینه «امنیت سفر» را مشاهده کنید.


2- پس از فشردن دکمه «امنیت سفر» صفحه زیر برای شما باز میشود با لمس دکمه «گزارش شرایط اضطراری»، وضعیت شما به اطلاع کارشناسان پشتیبانی خواهد رسید و با شما تماس میگیرند.
در هر مرحله شما در جریان روند پیش رفتن وضعیت گزارش خود قرار میگیرید.









قابلیت «امنیت سفر» برای راحتی خیال شما فراهم شده است با استفاده درست از این قابلیت و توجه به قوانین، کارشناسان پشتیبانی را در ارائه خدمات بهتر و سریعتر یاری کنید.
ممنون عالیه و واقعا ضروری
آموزنده بود
با سلام وتشکر
عالی بود ممنون میشم
عالی بود ممنون استفاده کردم.
عالی بود ممنون استفاده کردم
محمودرضا محمدی خیلی عالی بود
عالی
خیلی اموزنده بود