آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگان

نمایش دلیل مسدودی حساب کاربری راننده اسنپ

فعالیت در هر شغلی مستلزم رعایت قوانین مخصوص به خود است. قوانینی که رعایت آنها باعث افزایش کیفیت خدمت‌رسانی خواهد شد. کاربران راننده حرفه‌ای اسنپ هم از این قاعده مستثنی نیستند.

اما گاهی ممکن است کاربر راننده، ناخواسته قانونی را نادیده بگیرد. در این موقعیت‌ها برای هماهنگی بیشتر کاربران راننده با قوانین و مقررات ناوگان، ممکن است حساب کاربری به صورت موقت مسدود شود و پس از رفع دلیل مسدودی، مجددا امکان فعالیت مهیا شود.

دلایل مسدود یا محدود شدن حساب کاربری

  • ثبت پشت سرهم مراحل سفر
  • رعایت نکردن قوانین اسنپ
  • عدم تطابق اطلاعات فردی و خودرو
  • نیاز به بازدید خودرو
  • منفی بودن اعتبار حساب کاربری
  • لغو سفر بیش از حد مجاز
  • نقص مدارک

غیرفعال یا محدود شدن حساب کاربری

اگر حساب کاربری شما غیرفعال شده باشد، هنگام باز کردن اپلیکیشن با دو نوع پیام مواجه خواهید شد.

1- پیام غیرفعال شدن حساب کاربری و دلیل آن، که در این حالت امکان ورود به اپلیکیشن وجود ندارد و پس از مشاهده پیام، با توجه به گزینه ای که برای شما نمایش داده می‌شود می‌توانید اقدام مناسب را انجام دهید.

2- پیام ارسال نشدن درخواست سفر و دلیل آن، که در این حالت امکان استفاده از همه بخش‌های اپلیکیشن را دارید اما نمی‌توانید آنلاین شوید و اگر بخواهید اپلیکیشن را روشن کنید پیام محدودیت ارسال درخواست سفر مجددا برای شما نمایش داده می‌شود. در این حالت نیز با توجه به گزینه آبی نمایش داده شده، اقدام مناسب جهت رفع محدودیت را انجام دهید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (19 دیدگاه)

  1. ممنون از راهنمایی
    مشکل اینجاست وقتی حساب منفی و بنده واریز میکنم مبلغ واریزی + همان مبلغ منفی تفاوت بسیار دارد
    خواندم و فرموده که حساب خود را برسی کنم ولی ایمیل واریز به حساب اسنپ هم هست

  2. سلام و دورد
    حساب کاربری من مسدود شده و دلیل هم نوشته تایید نشدن صلاحیت توسط ناجا
    بعد یک سالو نیم تازه متوجه شدن صلاحیت ندارم
    و امتیاز هم ک مسافرا میدادن خیلی خوب بوده و همه راضی بودن
    لطفا میشه بگید چی میتونه باشه دلیلش؟!

  3. با سلام .آیا امکان نصب برنامه اسنپ رانندگان بروی مانیتور خودرو وجود دارد؟یعنی انتقال برنامه از گوشی همراه به مانتیتور خودرو واگر جواب مثبت هست آیا \س از نصب اطلاعات قبلی برنامه اعم از امتیازات و گزارش کارکرد حفظ میشود و از بین نمیرود؟

  4. سلام بنده حسابم مسدود کامل شده یه ده مایی میشه آیا راه حلی داره ممنون

    1. سلام.ازمن زده تایید نشدن صلاحیت توسط ناجا.این باید جیکار کنم

  5. بالاخره ناگزیر در هر شغلی مشکلاتی پیش میاد ک پس از پیگیری حل خواهد شد

  6. ضمن خسته نباشید خواهشمند است با توجه به فصل گرما و احتیاج به کولر برای مسافرانی که درخواست کولر دارند بخشی با عنوان در خواست اعزام خودروی کولر دار مشخص شود تا با توجه به هزینه های سنگین تعمیر ونگهداری خودرو و افزایش مصرف سوخت کاربر راننده متضرر نگردد .باتشکر

  7. سلام من مدارک را ارسال کردم ولی هنوز حساب کاربریم وصل نشده

پاسخ دادن به عبدلخالق چرکزی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا